gjeewaytee Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) dette skulle ikke vært mulig.... http://www.vgtv.no/?id=20905 Endret 27. januar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Joda. Det er bare fysikk i praksis. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 fullt mulig. Kjenner en som koliderte med motorsykkel i TOPPEN av en telefon-stolpe, nesten 6 meter over bakken. Laaaang slette, sprek sykkel, også endte sletta i ei lita dump etterfulgt av en slakk nedoverbakke, så istedefor å kjøre nedover, fortsatte han oppover i løse lufta tel han traff toppen av telefonstolpen. Trenger vel ikke legga tel han selvsagt holdt fartsgrensa.... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 emnetittelen funker fint i andre forum, men no har jeg no skiftet på den Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sykt, ser jo faktisk bare ut som en skoda octavia stv eller noe, har dessverre null peiling på skoda. Bil på ca 1200-1600kg + 7meter eller mer oppover + ca 30 meter bortover = jævli høy fart. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noken som har funne bilder av korleis terrenget var rundt kyrkja? Synest det er dummt at vi ikkje får sjå tilløpet og kva bilen brukte som rampe. Kinkig jobb for brannvesenet, skal tru om dei gjekk inn i kyrkje, opp trappene og inn på loftet for å plukke ut sjåføren? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dem viser jo iallefall 2 ganger i filmen hva bilen brukte som rampe... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 ja de viser hva som ble brukt som rampe. se filmen en gang til han døde forresten igår Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Solberg med 54 meter Henning Solberg, som selv har hoppet 54 meter med bil, mener at 23-åringen må ha tatt en voldsom fart på bilen da ulykken skjedde. - Noe lignende dette har jeg ikke hørt før. For å fly med en bil så langt må du minst ha en fart på 120-130 km/t. I Rally Sverige hoppet jeg 54 meter, og da hadde jeg en fart på 140-150 km/t, sier Henning Solberg til VG Nett. I Rally Sverige i 2005 satte Henning Solberg en personlig lengderekord på det berømte hoppet «Colins Crest» i Sverige. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hmm, jeg er egentlig litt overrasket at det ikke må enda høyere fart til - fikk meg til å tenke litt. Fart på 150 km/t har jeg vært oppe i flere ganger, både som fører og passasjerer - dog under "litt" andre forhold, men likevel ... 7 meter opp i lufta Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil si han var "heldig" da, hadde det ikke vært en kirke der. Hadde ikke verken han eller bilen sett noe finere ut. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heldig? Han døde jo ... Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er ikke så "vanskelig" å hoppe så langt som 30 meter, men tenk på kraften som må til for å komme 7 meter opp i lufta. Hadde det ikke stått en kirke i veien så hadde han vel lett landet mye lengere borte... Det som er så rart er at jeg ikke fikk intrykket av at han bremset noe før hoppet lissom Ser ut som dette er i et tettsted eller noe... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sykt, ser jo faktisk bare ut som en skoda octavia stv eller noe, har dessverre null peiling på skoda. Bil på ca 1200-1600kg + 7meter eller mer oppover + ca 30 meter bortover = jævli høy fart. riktig, Skoda Octavia 2, de veier vel rundt 1500-1600kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå