elgenmin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei hei! Jeg vurderer å kjøpe et par av B&W sine683som front og et par av 685 til å ha bak. det blir også en center fra 600 serien og en aktiv sub. så er det bare hvor mye som skal til for å drive dette anlegget? har sett på Pioneer modellene LX71 og LX51 jeg vet at LX71 er kraftigere men er det nødvendig? Lyd og bilde har jo skryt utrolige mye av LX51 og det er jo en kraftpakke det også. andre modeller jeg har sett på en Denon, Sony og Nad. grunnen til at jeg peker ut Pioneer er at jeg kan skaffe de billigere gjennom jobb. takk til alle som svarer! det er alltid hjelp å få her på forumet Endret 27. januar 2009 av elgenmin Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 LX51 holder i bøtter og spann. Hadde selv ikke vært redd for å kjøre disse med feks en Yamaha 663, som er en fisle i forhold til det du budsjetterer med. Lucky you Lenke til kommentar
elgenmin Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 takk jeg får LX51 billig gjennom jobben så! går nok for den vist dette blir noe av. skrev litt utydelig når det gjaldt sub-en. jeg har en aktiv sub av min bror som jeg kommer til å bruke Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 takk jeg får LX51 billig gjennom jobben så! går nok for den vist dette blir noe av. skrev litt utydelig når det gjaldt sub-en. jeg har en aktiv sub av min bror som jeg kommer til å bruke Det blir bra ! Aktiv sub belaster ikke forsterkeren i det hele tatt, da det kun går lavnivå signaler til den. Den avlaster tvertimot forsterkeren med en del av bassjobbingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå