ZeroCool Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Se topic... Har alle de innstillingene som trengs for og sende/motta MMS med 7250. Har i tillegg innstillingene for GPRS og WAP GSM og WAP GPRS. Hva er det jeg gjør galt? Får ikke registrert abo. for MMS på http://mms.netcom.no pga at 7250 ikke står oppført der, men 7250'en står oppført på støtte for MMS... Har NetCom abonement hvis dette hjelper Takker for alle innlegg!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg får heller ikke sendt, men jeg har bare prøvd et par ganger. Jeg har ingen venner som har mobil med mms-..-... Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Jeg får heller ikke sendt, men jeg har bare prøvd et par ganger. Jeg har ingen venner som har mobil med mms-..-... hehe, jeg har venner med mobil med mms, men får fortsatt ikke sendt... Har prøvd utallige mange ganger flere enn det du har Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg får heller ikke sendt, men jeg har bare prøvd et par ganger. Jeg har ingen venner som har mobil med mms-..-... hehe, jeg har venner med mobil med mms, men får fortsatt ikke sendt... Har prøvd utallige mange ganger flere enn det du har Kan du ikke bare si at det er en 7210 da? Funker ypperlig hos meg. (har 3650) Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Jeg får heller ikke sendt, men jeg har bare prøvd et par ganger. Jeg har ingen venner som har mobil med mms-..-... hehe, jeg har venner med mobil med mms, men får fortsatt ikke sendt... Har prøvd utallige mange ganger flere enn det du har Kan du ikke bare si at det er en 7210 da? Funker ypperlig hos meg. (har 3650) Mener du at jeg skal si at min 7250 er en 7210? hvorfor det? Har jo problemer med og med og få sendt MMS... ikke at jeg har feil telefon... Kan dere vennligst hjelpe meg med mitt lille problem? takk! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg får heller ikke sendt, men jeg har bare prøvd et par ganger. Jeg har ingen venner som har mobil med mms-..-... hehe, jeg har venner med mobil med mms, men får fortsatt ikke sendt... Har prøvd utallige mange ganger flere enn det du har Kan du ikke bare si at det er en 7210 da? Funker ypperlig hos meg. (har 3650) Mener du at jeg skal si at min 7250 er en 7210? hvorfor det? Har jo problemer med og med og få sendt MMS... ikke at jeg har feil telefon... Kan dere vennligst hjelpe meg med mitt lille problem? takk! Du må først registrere netcom abb. ditt for mms. 7250 og 7210 er så og si helt lik utenom kamera og ekstra minne. Derfor kan du bare velge 7210 på den listen du snakket om, hvor 7250 ikke var listet opp. Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skjønner ikke dette.. Kan man ikke lenger bare bestille wap/gprs/mms innstillinger fra mobilsider som www.inpoc.no eller andre? Jeg hadde Nokia 3510, men har nettopp kjøpt Nokia 7250, og så leser jeg denne posten... Må man i tillegg registrere deg som mms bruker? Veeeeldig glad for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå