Markelure Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) hei tidligere i dag da jeg satt på pcen min, så slo den seg plutselig av. jeg prøvde å skru den på igjen men ingenting skjedde. så kjente jeg under den og den var veldig varm. jeg fikk startet den opp igjen etter den hadde kjølt seg ned noe igjen. vifta kom heller ikke på i bios noe den vanligvis også pleier. jeg kjørte i windows 7 da dette skjedde, men jeg prøvde i windows vista etterpå og vifta gikk ikke forde. noen som vet hva jeg må gjøre får å få den til å funke igjen? kan det ha noe med bios å gjøre?eller må jeg levere den in til expert hvor jeg kjøpte den Endret 27. januar 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 hele navnet på pcen er HP DV6610eo vis det her noe å si. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 noen som vet om det er noe galt med programvaren eller om det kan være vifta/kablene til vifta ellerno som er ødelagdte? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 ingen som vet noe? kommer nokk til å levere den til expert hvor jeg kjøpte den får å få den fikset vis ingen vet noe. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 leverte den un til expert i dag, så kan vel bare stenge denne. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så ikke tråden før nå, men jeg jobber med disse maskinene til daglig. Riktig av deg å levere den inn til service, da vifta sannsynligvis er defekt og må erstattes. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Så ikke tråden før nå, men jeg jobber med disse maskinene til daglig.Riktig av deg å levere den inn til service, da vifta sannsynligvis er defekt og må erstattes. ok de sa jeg fikk den tilbake om ca 3 uker Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 fikk pcen tilbake i går fra expert. og den funker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå