Gå til innhold

Ny skjerm (24"?) skal kjøpes, jeg har ikke snøring...

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Hey,

I en poll på en annen nettside fant jeg ut at min Samsung SyncMaster 204B med sin 1600x1200 er relativt utdatert... Fikk plutselig veldig, veldig lyst på WS-skjerm selv. Alle har visst 1920x1200 nå, fant jeg ut :blush:

Men, jeg har ikke snøring på detta jeg vettu... Ganske mange år sia jeg har fulgt med på skjerm-markedet. Hva er det som er hot og in for oss nerder nå da? ^^,

Veldig vanskelig å sette et budsjett, da jeg ikke aner hvor mye som må til for å få en grei skjerm...

Typisk value for money-skjerm ønskes, vet ikke helt hva mer jeg skal si. Tipper egentlig dette holder.

Kan jo ta med hva jeg skal bruke skjermen til iallfall, da:

*Litt spilling i ny og ned.

*Helt generell bruk, surfing osv...

*Kanskje interessant å legge til at jeg ikke ser film på dataskjermen, da pc-en er kopla i en 42" også... Men kan jo hende det blir til å se litt tv-serier osv framover, om jeg ikke gidder å slenge meg i sofaen...

På forhånd, takk! :love:

Endret av FuglFøniks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med T240? Ser at T240HD-versjonen som koster et laken mer ikke har store forskjellene, annet enn komponent og TV-inngang, samt 1 HDMI-inngang mer... Tviler på at det er verdt det for min del, da jeg neppe vil bruke skjermen som TV i nærmeste framtid... Noen andre bemerkelsesverdige forskjeller på disse to eller? Er T240 et godt valg? Bedre alternativ til samma pris?

Endret av FuglFøniks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...