Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gigantosaurus Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sånn som vi behandler rovdyra våre så skulle jeg likt å sett hva de hadde satt inn mot den der. :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vet i hvert fall hvilket jeg ikke ville hentet tilbake. Vet vi egentlig om de er utdød? Finner jo stadig rester av stoooore blekkspruter rundt om i havene Forøvrig. Sabeltann tiger. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Sånn som vi behandler rovdyra våre så skulle jeg likt å sett hva de hadde satt inn mot den der. :!:Kanskje griser, hester og kuer som har vært fòret opp på store mengder rottegift (alternativt at de fyller buken med rottegift på dyra etter de har blitt avlivet (noe mer humant). MrLee: det finnes noen ganske store blekkspruter som lever på veldig dypt vann. Men om det finnes så stor eksemplarer som på den tegningen der, det spørs vel. Men hvem vet? Endret 6. mars 2009 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen artige: Small crocodile (without name) of Las Hoyas (Cuenca, Spain) Pencil, 2003 Eusthenopteron Pencil, 2003 Lystrosaurus Pencil, 2000 Dromaeosaurus Pencil and computer, 2003 For the Museo del Jurásico de Asturias -MUJA- (Colunga-Asturias, Spain) Endret 6. mars 2009 av G Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sabeltanntiger og mammut har jeg bestandig hatt lyst til å se. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jurassic park! Dem små raptorne som spiser insekter, dem er jo bare såå søte da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg ville hentet tilbake Glyptodontene. Merkelig planteetende, pansret dyr som døde ut for 10 000 år siden eller noe slikt. Armadilloen er i slekt med dette dyret. Dog dette dyret var stor som kuer om ikke større. Endret 9. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen ting er som en god Tyrannosaurus Rex! Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ville gjerne hentet den Tasmanske tigeren. Jeg syns det er et veldig flott og fasinerende dyr. Jeg kunne også tenkt å hente Archaeopteryx, det er en fugle lignende vesen som levde i Jura perioden. Har en intresse for fugler, det er derfor jeg kunne ha tenkt å hente den. Og ikke misnt kunne jeg også tenkt å hente Trilobitter, som levde i Kambrium perioden. Har faktisk ikke så stor grunn på hvorfor jeg ville ha hente den arten. Den syns jeg er litt spessiell å se på. Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg ville hente tilbake den gamle GODE teipen!!!!! loser! -.gamekilla.- Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg ville hentet Lassie tilbake! hvor kult hadde ikke det vært? <.< Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Argentinosaurus uten tvil!! alle sammen under min kontroll Endret 31. mars 2009 av kristiania Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noe svært, kanskje den dinosauren de fant nettop, den som skulle være saa utrolig svær. Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 En slik ville jeg hatt tilbake. Har ikke peiling hva det hetter da Men kul var den Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Enten en Sabeltanntiger eller en sånn som Snorre posta. Hvis ikke ville jeg gjerne hatt tilbake min: Novia Scotia Duck Tolling Retriver. Endret 5. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hmm det måtte bli Morfar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå