Amatus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Heisann til folket! Tenkte jeg skulle laste opp min lille "remix" av den dramatiske promoen til The Testament som gikk på Påskemorgen (av alle ting!) i deler av min barndom i Norge. Elsket denne serien av bibelfortellinger som ble vist hver morgen i påsken på NRK1, og noe av det beste med hele serien var nettopp denne (nå reviderte) promoen som strømmet ut i form av lyd og bilder i begynnelsen av hver episode (ekte musikk!)... Savner egentlig en hebraisk kvinne/mannsstemme + et hebraisk barnekor i forgrunnen, men det får komme siden. Alt er satt sammen på en YAMAHA MO8, tatt opp i WMA-format, konvertert til MP3-format og overført til PC-en. VLC anbefales for å spille av filen. Merk: Dette er råmateriale. Har verken klippet eller limt, så det er muligens noen småplukk som kan forbedres her og der (spilte live under opptaket), i tillegg til at låten kanskje er litt i det lengste laget (?). Anbefaler likevel at hele sangen lastes ned for å høres, helst med høytalere med god bass (må nok skru volumet opp en del, ettersom lydopptaket er litt svakt). Men det overordnete bildet tror jeg allikevel kan skimtes med vanlige høytalere ... (: Takk for lytten! Legger ved en link, ettersom filstørrelsen overskrider 2 MB. The Testament (Remix) Endret 27. januar 2009 av Mennesket Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Forventningen er høy når det gjelder kritikk på ens eget, skjønner jeg, mens det kanskje ikke er like greit å selv gi kritikk? Jaja, det får nå så være. (; Endret 10. februar 2009 av Mennesket Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes den var veldig bra! Hvis jeg lager en film en gang, hadde jeg uten tvil tatt i bruk dette lydsporet skikkelig stemning! Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Ah, så bra! Takk skal du ha. (; Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Oi! Dette var helt utrolig bra! Synes nesten jeg kjenner igjen sangen... Melodien kan kanskje minne om Enya - Adiemus enkelte steder... Hmm! Men veldig stilig! Mot slutten, hvertfall! Du er UTROLIG kjempeflink, stå på!!! Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Takk skal du ha, kakemot! Merker at det er flere som synes komposisjonene mine minner litt om Enya, noe jeg overhodet ikke har lagt merke til i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Produksjonen kunne vært bedre, men selve komposisjonen er meget bra. Du har fått frem den storslagne følelsen meget bra Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ok, vet egentlig ikke helt hva du mener med "produksjon".. (kvalitet?). Takk, i hvert fall. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Burde kanskje vært mer spesifikk. Noen av lydnivåene føles litt feil, og enkelte lyder har litt for mye bass og/eller diskant etter min smak. Ellers må jeg understreke at jeg digger låten Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ok, da forstår jeg. Hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå