esoteric Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Burde jeg satse ehm.. pappa sine penger på denne mobilen? Ja hvorfor ikke, hva har du og tape? Lenke til kommentar
misstorsvik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hehe, ikke noe mye å tape, men lurer på om hva som er best av KU990 og KP500, kan kjøpe en av de, vil ikke velge feil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Irriterer meg grønn over at qwerty tastaturet på KP500 har æøå og at ikke ku990 har det.. blæh.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hehe, ikke noe mye å tape, men lurer på om hva som er best av KU990 og KP500, kan kjøpe en av de, vil ikke velge feil Funksjonsmessig så er KU990 en bedre telefon, har ikke prøvd KP500 selv enda, men mistenker den for å gi deg en bedre brukeropplevelse, som ofte er viktiger for mange enn super-3G og 5 megapixler.. Mulig det er noen her som har brukt begge som kan svare bedre på det der Lenke til kommentar
linntitti Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nettopp fått denne mobilen og er stort sett meget fornøyd. Det eneste jeg ikke helt har klart å finne ut av er om man kan få bort tastelyden uten å miste lyden når man får sms eller når noen ringer? Slår jeg av "meldingslyder" forsvinner nemlig alt. Er det noen som kan hjelpe meg med dette, for det er ganske irriterende, he he. Lenke til kommentar
livejohansen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nettopp fått denne mobilen og er stort sett meget fornøyd. Det eneste jeg ikke helt har klart å finne ut av er om man kan få bort tastelyden uten å miste lyden når man får sms eller når noen ringer? Slår jeg av "meldingslyder" forsvinner nemlig alt. Er det noen som kan hjelpe meg med dette, for det er ganske irriterende, he he. For å få vekk lyden, går du på settings, og deretter på touch settings. Der går du på touchscreen effect. Dette irriterte meg også grundig, men fant fort ut av det. Synes telefonen funker kjempebra til mitt bruk. Jeg har ikke behov for wi-fi eller 3G. Men en ting lurer jeg på.. Hvor kan jeg få kjøpt en 3,5 mm minijack-kontakt? Finner det ingen steder, og jeg er i nød. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tror KP500 har samme kontakta som f.eks KU990. Liggere flere adapterer på blant annet ebay Endret 12. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har spurt om erfaringer med LG PC Suite andre steder i forumet, men så fant jeg denne tråden. Har lest enkelte erfaringer på andre forum, men de er av eldre dato (dvs fram til sommeren 2008). Noen problemer som går igjen er tilkobling mellom telefon og PC, samt overføring av bilder. Forhåpentlig er det kommet nyere versjoner av PC Suite, men LG har mildt sagt et potensiale når det gjelder hva som tilbys av info og support på hjemmesidene deres. Blant annet går det faen ikke an å laste ned manual eller PC-programvare til de nyere telefonene deres. Dette er en selvfølge hos Nokia og SE, og Samsung er muligens også blitt bedre på dette. Fint om jeg kunne fått noen brukererfaringer med PC Suite, og hvordan den er på synkronisering av kalender og telefonbok med Outlook, samt andre funksjoner. La meg legge til at jeg ikke har noen LG-telefon ennå. Endret 4. mars 2009 av CellularDude Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte meg denne i dag og er så langt kjempefornøyd. Naturligvis er det noen snåle oversettelser her og der, men totalt sett er dette et av de beste kjøpene jeg har gjort, foreløpig ihvertfall. PC Suite har jeg ikke noe planer om å bruke, men hvis du ønsker CellularDude, så kan jeg sikkert installere det og se hvordan det oppfører seg. Bruker Vista 64-bit. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte meg denne i dag og er så langt kjempefornøyd. Naturligvis er det noen snåle oversettelser her og der, men totalt sett er dette et av de beste kjøpene jeg har gjort, foreløpig ihvertfall. PC Suite har jeg ikke noe planer om å bruke, men hvis du ønsker CellularDude, så kan jeg sikkert installere det og se hvordan det oppfører seg. Bruker Vista 64-bit. Strøkent gjort av deg , men jeg kan heller gi beskjed om det er aktuelt at du tester PC Suite, dersom du likevel ikke har tenkt å bruke den. Men du kunne kanskje sjekke hvilken versjon PC Suite har og hvilken dato installasjonsfilene har? Det står sikkert på den medfølgende CDen. Dessuten har jeg sett en del bilder av telefonen, og på ett av dem så det ut som kalenderen viser eventuelle oppføringer når man blar i månedsvisning, slik som på Nokia. Jeg mener, det virker som det er et eget felt under månedsvisningen der eventuelle oppføringer dukker opp. Dersom det stemmer, hadde jo det vært flott. Kunne du underøkt det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal sjekke. Har ikke fått lagt inn noe på kalenderen enda, men skal leke litt med den og PC Suite i morgen, så får du tilbakemelding. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal sjekke. Har ikke fått lagt inn noe på kalenderen enda, men skal leke litt med den og PC Suite i morgen, så får du tilbakemelding. Kjempeflott! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Yes, da har jeg fått sjekket og testet litt. PC Suite er et artig program. Får stort sett alt til å funke greit, men når jeg prøver å ta backup får jeg melding om at telefonen ikke er koblet til. Jaja. Legger ved skjermdump med versjonsnummer, på CDen står det "MCHZ0063001 (1.0)". Sync har jeg ikke fått prøvd enda, men skal teste dette så snart jeg får rotet meg til å legge inn Outlook. Kalenderen ser slik ut i månedesvisning. Regner med at det er sånn du ønsker det? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Yes, da har jeg fått sjekket og testet litt. PC Suite er et artig program. Får stort sett alt til å funke greit, men når jeg prøver å ta backup får jeg melding om at telefonen ikke er koblet til. Jaja. Legger ved skjermdump med versjonsnummer, på CDen står det "MCHZ0063001 (1.0)". Sync har jeg ikke fått prøvd enda, men skal teste dette så snart jeg får rotet meg til å legge inn Outlook. Kalenderen ser slik ut i månedesvisning. Regner med at det er sånn du ønsker det? Får bare si tusen hjertelig! Strøkent gjort av deg! Det med at telefonen ikke alltid er oppkoblet, har visst med innstillinger på selve telefonen å gjøre. På Nokia spør jo telefonen hvilken modus telefonen skal kobles til i, samt at man kan ordne dette i innstillingene til telefonen. På LG ser det ut som man selv må gjøre dette i innstillingene på telefonen. Bildet av kalenderen var slik jeg ønsker det, ja. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Bare hyggelig. Bare å si ifra hvis det er noe mer du trenger å vite. Skal sjekke rundt dette med innstillinger for oppkobling. Det snåle er at det kun er backup som ikke funker, men det kan jo være en egen modus for dette. Hadde også litt småproblemer ved installasjon av noen Java-applikasjoner. Fikk til stadighet melding om at programmet ikke fant riktig COM-port, men når jeg prøvde det igjen funket det. LG har nok fortsatt litt å gå på, men det funker jo etter litt om og men. EDIT: Sjekket ang. tilkobling på telefonen nå, og der er det noen moduser ja. Den står som standard til PC Suite. Resten er Masselagring, Musikksync, og PC-Internett. Ser ikke helt sammenhengen med backup, men jeg får det sikkert til med litt knoting. EDIT 2: Og der funket backupen igjen også, gitt. Måtte bare prøve på nytt. Hehe. Endret 5. mars 2009 av TurboTormod Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bare hyggelig. Bare å si ifra hvis det er noe mer du trenger å vite. Skal sjekke rundt dette med innstillinger for oppkobling. Det snåle er at det kun er backup som ikke funker, men det kan jo være en egen modus for dette. Hadde også litt småproblemer ved installasjon av noen Java-applikasjoner. Fikk til stadighet melding om at programmet ikke fant riktig COM-port, men når jeg prøvde det igjen funket det. LG har nok fortsatt litt å gå på, men det funker jo etter litt om og men. EDIT: Sjekket ang. tilkobling på telefonen nå, og der er det noen moduser ja. Den står som standard til PC Suite. Resten er Masselagring, Musikksync, og PC-Internett. Ser ikke helt sammenhengen med backup, men jeg får det sikkert til med litt knoting. EDIT 2: Og der funket backupen igjen også, gitt. Måtte bare prøve på nytt. Hehe. Flott at det ordnet seg med backup Backup er det jeg kanskje bruker minst, men det er greit å ta foran en firmwareoppdatering. Dette gjelder spesielt Nokia og SE. Vet ikke om brukerne selv kan oppdatere en LG. De ligger jo etter i løypa på slike områder (firmwareoppdatering, hjemmeside, PC Suite), men nå er de den 3. største mobilprodusenten og er skikkelig på høgget. De bygger seg opp, slik landsmennene Samsung gjorde. De er jo nå nest størst på mobilfronten. Men ser man spesielt på mobilene, gjør LG mye rett for tiden, og det vil bare bli bedre. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fant en greie her http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?p=2516433 Men, det er jo litt plundrete, samt at det krever WinXP, så jeg drøyer det til jeg føler behovet. Ja, LG gjør mye riktig for tiden. Før KU990 kunne jeg ikke fordra LG, men nå føles det forfriskende å bruke telefonene deres, selv om det er noen litt snåle løsninger her og der. For å ikke snakke om oversettelser. På denne telefonen (ihvertfall på min) heter kalkulator "Lytt". Hehe. Gleder meg til de begynner med Android. Det i en KP500-ish telefon hadde vært lekkert. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fant en greie her http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?p=2516433Men, det er jo litt plundrete, samt at det krever WinXP, så jeg drøyer det til jeg føler behovet. Ja, LG gjør mye riktig for tiden. Før KU990 kunne jeg ikke fordra LG, men nå føles det forfriskende å bruke telefonene deres, selv om det er noen litt snåle løsninger her og der. For å ikke snakke om oversettelser. På denne telefonen (ihvertfall på min) heter kalkulator "Lytt". Hehe. Gleder meg til de begynner med Android. Det i en KP500-ish telefon hadde vært lekkert. Oisann, ja det så litt mer knotete ut enn Nokia og SE. Men får håpe LG putter ålreit firmware i telefonene som nye. Firmwareoppdateringer er på en måte bot for uferdig firmware på nye mobiler, jamfør Windows og annen PC software, med stadige oppdateringer. Vel å merke dersom det dreier seg om bugfiks'er. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kameraet ser helt greit ut til bilder men lurer på hvordan det blir på film. Har tenkt til å lage litt langrennskihoppstuntfilmer med noen kompiser. Ser ut som en helt ownage mobil til å vere 1800 kr og jeg gidder ikke bruke over 2000 uansett. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 trenger ikke 3g eller gps men wi-fi hadde vert kult. tror jeg får denne til bursdag 21 mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg