Bllink Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Igår når eg tok mobilen opp av lommen begynte skjermen å flimre og "grafikken" på skjermen vart veldig dårlig(ser ut som noen har skrudd ned fargene til 5 farger elns). Når jeg skyver telefonen igjen så blir skjermen med engang helt svart, og den driver å blinker svakt. Og når eg skal skyve telefonen opp igjen så må jeg sikkert gjøre det 4-5 ganger, av og til 10+ før eg får se noe som helst på skjermen. Telefonen er ikkje fuktutsatt, og har heller ikke vært ut for noen skader. Telefonen er snart 2 år gammel, fekk 1 års garanti der jeg kjøpte den. Så spørsmålet mitt er: - Da gjelder fortsatt forbukerkjøpsloven sant? 3 års reklamasjonsrett? - Har lest at butikken har rett til å sende den inn min. 2 ganger får å prøve å fikse feilen, må JEG betale for det? Tusen takk for svar EDIT: Skriveleif Endret 27. januar 2009 av Bllink Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ingen som vet? Skal ned i morgen tidlig å klage! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå