Chirpy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jobber mye med pcen, og har store krav til prosessor og ram. Trenger en stasjonær, uten mus, tastatur og skjerm til ca. 10 000. Kom gjerne med tips dersom noen jeg bør bruke mer penger. Jeg har nå en HP Pavilon dv5, med 2 ghz dual core og 3 gb ram, når jeg jobber ligger jeg på bruk av 80-90 % av prosessoren konstant, og bruker 2,5 gb ram ca. Så trenger noe som er mye raskere enn dette. Krav: - utgang til 2 skjermer (skal koble 2 stk 24" til den) - mye og kjapp ram - kraftig prosessor Trenger ikke: Blue-ray Stor harddisk Trådløst nettverk Kortlesere Tastatur Mus Høytalere Noen som vet om noen gode kjøp i denne prisklassen? Eventuelt noen tester av pcer som passer her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvis du skal bygge selv: x58 og i7 høres vel greit ut for deg Asus p6t / MSI Eclipse i7-920 Corsair Dominator DDR3 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva med Multicom 750 Power eller Multicom 780 Power Her kan du selv konfigurere smått hva du selv ønsker og trenger. Multicom Gamer 860 kan også konfigureres og brukes til kraftig arbeidsstasjon. Her har du bilde av diverse oppsett til 10-11 tusen (uten opperativsystem) -- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå