iMono Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg skal arrangere en konsert med Disney som tema. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i figurer fra gamle filmer eller plakater som inneholder de mest kjente karakterene i flotte farger? Jeg trenger virkelig hjelp til dette. Takk! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Her kan du kanskje få hjelp: http://www.serieforlaget.no/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 En mulighet er jo screenshots fra disneyfilmene på Blu-Ray, altså 1080p. Bryr du deg forresten om opphavsrett? Hvis nei blir saken mye enklere, hvis ja er det stress. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det skal være en privat fest, så bryr meg ikke en tøddel om opphavsrett. Jeg trenger bare et bilde på nett i grei oppløsning som gjør susen på en plakat. Dvs en collage av Alladin, den lille havfrue, Donald, Langbein etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå