Lord_Linus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det Vista du har på maskinen? På den ukjente enheten, høyreklikk og velg installerer driver fra følgende lokasjon: C:\windows Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Den beste driverprogramvaren er allerede installert for denne enheten. Lenke til kommentar
hallvardf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser at det er mange som sliter med samme/lignende problem, jeg ville hørt med supporten til logitech hva du bør gjøre, evt levert produktet tilbake. Men som sagt, prøv først musen på en annen datamaskin. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Endelig kom pcen til samboeren min hjem fra service, så da fikk jeg testet på en annen pc. Den fungerte heller ikke der. Kan jeg kreve ny som følge av dette? Vil det si at musa er helt ubrukelig? Rart at slike ting skal skje ved flytting fra èn usb-port til en annen. En mus til 800kr skal da tåle det?? Endret 2. mars 2009 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Er det da slik at denne må leveres tilbake der jeg kjøpte den, eller er det noe håp for å få den til å fungere igjen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 denne må nok leveres inn ja, beklager å si det men thats life! Lenke til kommentar
XereX2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kan jeg kreve ny som følge av dette? -> Ja Vil det si at musa er helt ubrukelig -> Ja Note: Veldig vanlig at en del USB enheter krever mer strøm enn andre. Derfor kan det være slik at noen enheter ikke fungerer i USB porter lokalisert i front av PC (stasjonære), da hovedkortet ikke klarer å levere nok strøm på de. Derimot porter koblet direkte på hovedkortet skal kunne levere nok. Kan også hjelpe å koble ut flest mulig enheter fra PC for å se om det er noen av de andre som skaper problemet. Bærbare PCer har jeg aldri erfart dette problemet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå