King-Nothing Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Har fått dette kjedelige problemet nå. Windows sier at den har en feil og ikke fungerer. Har prøv å sette den rett i pc og i usb-hub. Har avinnstallert både i vanlige og safemode. Dette startet da jeg plugget den ut fra usb-huben og satt den inn i pcen. Tidligere har den fungert på begge steder... Endret 25. februar 2009 av King-Nothing Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du kan jo prøve det som jeg fant i dette froumet: http://forums.logitech.com/logitech/board/...thread.id=13275 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Prøvde det som var der, men ingenting som hjalp dessverre. Men prøvde å plugge den inn nå og da fungerte den plutselig etter å ha streiket totalt i flere dager. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Og der var den tilbake i sin ubrukelige tilstand...noen andre som har tips? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen som vet? Har du dette Logitech programmet installert eller hur? Har du det, av-installer det. Så kan du prøve å koble fra musen, koble til en annen mus, PS2 eller USB, last ned CCleaner, Sweep cleaner eller Driver Cleaner. Kjør enten CCleaner og Driver Cleaner eller Sweep Cleaner og Driver Cleaner, restart PCen, koble fra den musen du brukte, og koble til den Logitech musen og se hva som skjer. Endret 8. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Men i "Driver Cleaner" så står ikke Logitech i listen. Det skulle det vel gjort? Har avinnstallert Setpoint og koplet til en annen mus. Har også kjørt Ccleaner så da er det bare å få kjørt "Driver Cleaner" Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 bump Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Noen andre tips? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ikke lett å si. Du kan jo prøve å oppdatere chipset drivere og se om det hjelper: Intel finner du her Nforce finner du her Så hadde det vært kjekt å vite hvilket hovedkort du har da. Jeg har sånn sett samme problem med mitt HK, Asus P5K-E/WiFi AP. To USB porter gir meg problemer. Jeg kobler til min WD MyBook 1TB disk, og den vises i Vista 10 sekunder, forsvinner, dukker opp igjen, fprsvinner etc i ca 1 minutt, så er den vekk for godt. Prøver samme disk på madamen sin PC, no problem, så jeg må nok kjøpe nytt HK. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Funket ikke det heller, og har ikke funnet noen annen løsning. Noen andre som har noen triks? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Gir snart opp dette. Har på ingen måte lyst til å formatere så jeg gir vedkommende med løsning på problemet 300kr. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Sjekk om den har nok strøm. Nå vet jeg ikke hvor mange hubs usb-portene dine er fordelt på, men du kan ihvertfall sjekke dem at den ikke tar mer enn det er til gode denne for eksempel vil slite litt om jeg kobler mer på dem 5 gjenstående portene Endret 26. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har samme problem om jeg kopler i USB-hub eller rett i pcen. Og pcen skal vel ha nok strøm i massevis? Vil helst ha den direkte i pcen siden jeg har laptop og dermed ikke har med huben overalt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jaja, men dette er interne huber. Om du kobler en hub uten på en port vil den enda trekke strøm av porten. Det kan være en feil i usb-dongelen som fører til at den trekker for mye strøm. Sjekk også at du har en ordentlig ID. Skriv den her så kan jeg sjekke om den stemmer Endret 26. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Da har jeg avinstallert alle usb-tilkoplingene og startet pcen på nytt. Men da den startet opp igjen så viste den 8stk USB-Roothub, men jeg har bare 4 USB-porter på pcen. Og ingenting var tilkoplet disse portene da jeg startet opp. Så det er ikke så lett å vite hvem USB-roothub som er hvem... Finner heller ingen ID siden musa står som "Ukjent enhet" Endret 26. februar 2009 av King-Nothing Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du kan prøve å laste ned en LiveCD med Ubuntu linux og se om den fungerer der. Da slipper du ihvertfall å prøve å formatere. Eventuelt å kople musa til en annen pc. Kan være brudd i kabelen eller lignende som forårsaker dette. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det er en trådløs mus, så brudd i kabelen er det nok ikke. Hvor finner jeg Ubuntu? Må jeg bruke dualboot da? Lenke til kommentar
hallvardf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) http://www.ubuntu.com/getubuntu/download brenn ut iso-filen på cd eller dvd og boot fra denne. trenger ikke dualboote/installere. Som nisselue sa, prøv å koble musa til en annen pc, da vil du ihvertfall få eliminere/bekrefte hardware-feil i feilsøkingsprosessen. Endret 26. februar 2009 av hallvardf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå