baalzam Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg sitter nå med en 2,5 år gammel SE W300i, som jeg begynner å bli grundig lei av. Den er altfor tjukk, samt den kjeder meg. Jeg bruker primært telefonen til telefonering, SMS og som mp3-spiller og radio under fysisk aktivitet, samt sosiale arrangementer jeg ikke orker å drasse med meg en diger mp3-spiller på. (Til musikk bruker jeg normalt en Creative Zen Vision: M 60GB, men den er håpløst stor og egner seg absolutt ikke når jeg skal trene.) Jeg har hittil puslet litt rundt og funnet 2 aktuelle: Nokia 5310 Xpressmusic og Sony Ericsson W890i. Kom gjerne med anbefalinger til andre som også er aktuelle. Her er forøvrig krav jeg stiller til mobilen: Funksjoner: -Kalender: Nei- men kan gjerne ha. -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Likegyldig -Vekt: Helst ikke over 200 g -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei, ikke viktig. Skjerm: -Størrelse på skjerm: Lite viktig -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 1000 og 2500 kroner til rådighet. Uten abonnement Diverse: -Kamera: Krever ikke noe, da jeg ikke bruker mobilkameraer. -Infrarød port: Ikke viktig -Blåtann (Bluetooth): Gjerne, men ikke nødvendig -Minnekort?: Ja -MP3: JA -Radio: JA, med RDS -wLAN: Gjerne, men ikke nødvendig. -Batterilevetid: Viktig, orker ikke lade hver dag. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Samsung F110 MiCoach Lite aktuelt, desverre, mht. kun 1GB minne uten mulighet for å utvide med minnebrikke. -dessuten har jeg ikke behov for pulsmåler og skritteller. =P Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 N82 overstiger budsjettet ditt med noen hundrelapper, og er ikke like liten som 5310, men med unntak av det er det en veldig god telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå