Wishmasterapp Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Litt skeptisk til det her , men hvem vet, kanskje det blir brukbart, som resident evil filmene Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan bli genialt, og kan bli ræva.. Håper på første alternativet Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dessuten, hvor mye historie får man ut av et allerede etablert univers og bola muskelberg? Ikke mye, er jeg redd. Forvent at 73% filmen består av kuleregn og Chewbacca-brøl... Lenke til kommentar
forderva Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 skeeeeeptiiisk! Men Mickey Rourke som Marcus Fenix kunne jo vært fett... Lenke til kommentar
Robo90 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jeg er litt skeptisk til dette prosjektet men hvis dette blir film så er det bare håpe at det blir bra men jeg vet ikke helt åssen dem skal klare å lage 3 filmer. fordi da kommer det så mye nytt som kanskje blir litt rart for dem som er fan av spillene. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 De fleste spillfilmer ender som regel opp som crap. Grei underholdning, men ikke noe mer. GoW-spillene er jo gode spill, med god-ok historie, så det kan jo hende det blir noenlunde iallfall. Jeg har ingen forventninger tho. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg håper på en helt ok popcorn film, ikke nødvendigvis bra historie, men grei underholdning satt i gears universet. Er vi heldig så blir det litt ála transformers; ikke spesielt historiefokusert, men massevis med heftige action sekvenser (Men hadde ikke hatt noe imot litt historie heller da, hadde vært kult å sett tilbakeblikk scener fra Aspho Fields f.eks. Endret 29. januar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg