Lakus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Voldsomt å oppmerksomhet denne tråden fikk da Men jeg er av den oppfatning at enten blir det dritjævligkult ellers blir det søppel. Hva det blir vil vel tiden vise, men når til og med blodfans sier at tre filmer er for mye, da lurer jeg på hva regissøren & Co skal koke sammen for å klare det her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gears klarer kanskje å bære en film, men tre blir tull. Hollywood: Kan det melkes så melkes det. Er vel her fansen får håpe Cliff har ryggrad nok til å si nei når det tar helt av. Men, verre ting har skjedd i vissheten om en større lommebok, så hvem vet hva som blir realitet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg håper dette prosjektet går i dass og at det aldri lages noen film av GoW. Spiller ingen rolle om det er Uwe Boll eller noen andre som lager den, film som baseres på spill kan jeg spare meg for any day. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er da fremdeles filmer basert på spill som skinner igjennom. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Vent heller til spelserien er ferdig og lag ein lang og god film. Det er på ingen måte nok materiale i spela så langt til å lage tre filmar utan å dikte opp mykje, men det er jo sjøvlsagt mogeleg. GeoW er barskt og eit greit utgangspunkt for ein actionfilm dersom dei klarer å lage det truverdig og med ein viss kvalitet. Endret 27. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 skeptisk, men det er vel på tide med en spill-filmatisering som blir bra. Håper de faktisk klarer det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Yay, enda en film med cliffhanger ending. Nå likte jeg wanted litt da, og det er noen få eksempel på gode spillmatiseringer, som f. eks den første resident evil filmen. Endret 27. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
dohm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 manuset til selve spillet var ganske så dårlig, så hehe, hvorfor er de altid de med dårlig story som blir gjort om til film, utenom max paain, men, de er jo en drittfilm av dimensjoner da så, kan jo hende de lykkes, må bare få ett betre skuespill, for i spille minner de mer om en macho gjeng som må plaffe ned mye monster for og vise at de er glade i hverandre, hvor ble de av de ekte spilleheltene... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skeptisk + 120 elns. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette blir skikkelig bra folkens. Jeg er skikkelig positiv! Ehh neida, jeg er like skeptisk som de fleste andre her i tråden. Bare følte for å skille meg litt ut. Jeg skal inrømme at jeg ikke har spilt noe særlig av Gears of War, men etter det jeg har skjønt er historien i spillene ganske klisje-preget og uoriginal. Det gir ikke akkurat et godt utganspunkt for en trilogi. Menmen, vi får vente og se. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skeptisk, jeg bare håper at dialogen er bedre skrevet enn i spillene, den er latterlig på sitt beste. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 spørs det da, hvor bra gikk det ann å lage Tokyo Drift? det var vel ikke akkurat manuset som var feilen i den filmen, men absolutt alt. Det er ikke 1 person som står for at filmen blir rævva, det er en en ganske gedigen gruppe folk som står bak filmer og det hjelper nok ikke å peke på kun 1 av de. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Spillene er dritkule, men det er vel stor fare for at filmen(e) ikke blir det.. oh well, vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fullt mulig det kommer ett tredje spill, hver film kommer til å følge spillene tipper jeg. Men med hele historien istedenfor biter slik man blir servert i spillene, det blir minst like stort som ringenes herre da. Monstrene er jo overhodet ikke skremmende det blir riktig det men de bør ta med mer blod, jeg likte Doom veldig godt pga effektene. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Føler at det er nødvendig å hente inn eksperthjelp, og som noen har nevnt; hvem er vel bedre enn Uwe Boll?! Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette håper jeg går bra! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Morsomst av alt var at han sammnlignet Gears of War med Lord of the Rings! Haha, ikke heeelt i samme klasse kanskje.. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes heller de kunne laget en animasjonsfilm av Gears Of War Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes de kunne heller laget et nytt spill av Gears of War Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skeptisk kan de sei, men eg trur kansje det kan bli bra. For det er lettere å lage ein film med 5-6 hovudpersona(Gears) enn med ein hovudperson(Halo eller metal gear solid)Så gears of war er eit perfekt spill å lage film av. Skader ikkje noko at spele har bra historie i seg sjølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg