Gå til innhold

Trenger hjelp/tips til mitt kosthold


Anbefalte innlegg

Jeg er litt undervektig, og har derfor lyst å legge på meg noen raske kilo, helst som muskler (trener nesten hver dag)

 

Men man legger ikke på seg med et dårlig kosthold har jeg forstått :) jeg trenger derfor hjelp til å ordne meg et fastere kosthold. Trenger det mere bestemt fordi jeg sliter med å spise regelmessig. Noen dager blir det 2 måltid, mens andre 5.

 

Mitt kosthold på en cirka "vanlig" dag er:

 

Frokost (alt fra 8 til 12):

2-4 brødskiver med enten kjøtt eller ost.

 

Lunsj (spiser nesten bare lunsj om jeg spiser frokost tidlig):

2-4 brødskiver med kjøtt eller ost

 

Middag: (vanligvis spiser jeg denne midt på dagen, men når på jobb blir den ikke før 21.30)

Spiser godt og variert kost, vanligvis en god del kjøtt.

 

Kveldsmat: (spiser ikke alltid, om jeg er på jobb blir kveldsmat og middag kombinert)

varierer en del, alt fra middagsmat til brødskiver

 

Håper dere kan anbefale meg noe mer fast :)

 

Er litt sær innen matveien, er ikke altetende :p hehe. Men kom gjerne med tips.

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde legge om kostholdet slik at du spiser mye mer, da burde du ihvertfall spise lunsj hver eneste dag. Dessuten burde du spise kveldsmat :p Det er ikke sunt for de som vil bli tynne, men funker flott for folk som vil legge på seg noen kg... Du burde basere kostholdet på karbohydrater og mye kjøtt og feit fisk. Feit fisk er f.eks laks/ørret og kjøttet du burde spise er kjøtt er rødt kjøtt. Du kan også spise hvitt kjøtt, som kylling men da må du spise mye mer.

 

Du snakker jo om å "legge på meg noen raske kg". Vel de raskeste kiloene kommer jo på ved et usunt kosthold som inneholder mye sukker. Dette er ikke sunt å spise mer mettet fett og sukker, men det er de raskeste kiloene som går an på legge på seg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...