Gå til innhold

Best 22 (24)skjerm til spilling og generelt bruk inntil kr.3000,-hjelp?

Eyefitness

Anbefalte innlegg

Blir ikke klok på testene, da de sier lite eller ingenting i forhold til øvrige skjermer i samme prisklasse. Hva er ev. forskjell på skjermer til kr.1.500,- og kr.3.000,-? Virker som det er svakheter på alle,så jeg klarer ikke bestemme meg. Er det noen her som har god oversikt, og kan gi bra tips? Opptatt av rask responstid, bra sortnivå og god fargegjengivelse. Skjerm skal ikke stå i veldig lyst rom, så sortnivå er mye viktigere enn lysstyrke om jeg har forstått ting rett. 24 tommer kan også være aktuelt dersom det er bedre tibud der, men skal ha et 4870 skjermkort, så kan ikke gå for storskjerm pga spillytelse blir dårlig. Takk for eventuell hjelp her, håper på mange innspill :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også lurer på ca det samme. Den 22"en som er anbefalt på hw.no ble sist testet for nesten to år siden, så jeg lurer på om den mangler noe i forhold til andre tilsvarende nye skjermer. Ser også at den selv da hadde noe tull med fargegjengivelse. Pris ca 2000.

Lenke til kommentar

"Samsung’s representatives confided their problem to us at the CeBIT: in their eyes the T220 is too good. Seriously. The good news, it was explained to us, is that they see the competition having problems rivaling the T220. The bad news is that this screen should nip other families of Samsung monitors in the bud."

Skal man tro Samsung (hehe) fins det bare 1 valg: Samsung T220 (ikke HD versjon)

http://www.digitalversus.com/article-358-3448-36.html

Er en fiffig faceoff funksjon der og forsåvidt hehe

Lenke til kommentar

I følge nettsiden Prad har nevnte samsungskjermer mye inputlag og er slikt sett ikke aktuelt for meg. Har funnet et bedre alternativ fra LG, L227 T-PF (om jeg husker nr rett). Denne skjermen har tilnærmet ingen inputlag, har 2 ms responstid og generelt fått veldig gode kritikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...