AIDSface Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 blir kicka fra alle servere med PunkBuster når jeg spiller CoD4.. får denne meldingen opp.. tror det er det at jeg har windows 7 beta.. hva tror dere? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det er bare PunkBuster som sier at den ikke kjenner igjen en kommando i noen av driverne dine, og dermed tror at du cheater.. Lykke til med å spille på en PB godkjent server for å si det sånn Endret 27. januar 2009 av daniel_984 Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 har ikke hatt noe problem med det før jeg installerte win7.. og jeg prøvde pre-beta'n av win7 og da fikk jeg samme feilmeldingen, men har aldri hatt samme problemet i vista.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 har ikke hatt noe problem med det før jeg installerte win7..og jeg prøvde pre-beta'n av win7 og da fikk jeg samme feilmeldingen, men har aldri hatt samme problemet i vista.. win 7 er fremdeles bare i beta stadiet! det er ikke alle som har rukket å få programmene sine over enda, og det er ikke alle som gidder enda da win7 fremdeles er BETA Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke windows 7 støtter punkbuster, og uten punkbuster kan man kun spille på servere som ikke bruker det.... Tror det er få av dem... Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Tror ikke windows 7 støtter punkbuster, og uten punkbuster kan man kun spille på servere som ikke bruker det.... Tror det er få av dem... ja det er det.. + at nesten alle hacker Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du får hacke du og da. Eventuelt gå tilbake til vista eller xp. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Støtter aller mest å gå tilbake til vista eller xp Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Du får hacke du og da. Eventuelt gå tilbake til vista eller xp. har gått tilbake til vista nå og det funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå