Gå til innhold

Beste racing spill

eb81

Anbefalte innlegg

Hei. Er nylig blitt ps3 eier og er intressert i bilspill. Har NFS Undercover og Motorstorm Pacific Rift, men synes ikke spillen er så veldig bra... Noen som har tips til de beste bilspillene? GT5 prolouge tror jeg ikke at det er vits å kjøpe, venter nok til full versjonen kommer, kommer vel i løpet av året....

Trenger også skytespill. Har hørt COD4 er bra, på cdon nå til 229,- eller er COD5 mye bedre?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

COD4 er mye bedre enn COD5 etter min mening! Har inntrykk av at folk flest er enige også...

Angående Mirror's Edge, så anbefaler jeg det ikke. Har ikke spilt det så veldig mye, men det jeg har prøvd har vært heller dårlig. Hvordan det skal være fjorårets beste spill når spill som MGS4, Gears 2, Fallout 3, Fable 2, LBP osv. også kom i fjor skjønner jeg virkelig ikke, men smaken er som baken. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hei. Er nylig blitt ps3 eier og er intressert i bilspill. Har NFS Undercover og Motorstorm Pacific Rift, men synes ikke spillen er så veldig bra... Noen som har tips til de beste bilspillene? GT5 prolouge tror jeg ikke at det er vits å kjøpe, venter nok til full versjonen kommer, kommer vel i løpet av året....

Trenger også skytespill. Har hørt COD4 er bra, på cdon nå til 229,- eller er COD5 mye bedre?!

Colin er et greit spill, og gt5p er bra (men det er jo bare en veldig liten smaksprøve, så hvis du har tid til å vente til fullversonen så anbefaler jeg det)

Jeg personlig holder meg til racing spill som er mere simulator enn arcade, så derfor er ikke burnout og lignende nevnt.

Grid kan lastes ned som demo fra psn

Du bør ikke gå glipp av cod4, mye bedre enn cod waw på online delen.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe Gran Turismo 5 når det kommer, venter til fullversjonen kommer. Colin McRae er vel for det meste smale grusveier og bare rallybiler, må ha noen supercars! :) Har NFS Undercover og liker det bedre enn NFS Paradise City, men der er jeg vel den eneste tenker jeg... Må kansje se nærmere på Midnight Club og Race Driver Grid...

Lenke til kommentar
Skal kjøpe Gran Turismo 5 når det kommer, venter til fullversjonen kommer. Colin McRae er vel for det meste smale grusveier og bare rallybiler, må ha noen supercars! :) Har NFS Undercover og liker det bedre enn NFS Paradise City, men der er jeg vel den eneste tenker jeg... Må kansje se nærmere på Midnight Club og Race Driver Grid...

grid er jævlig kult hvertfall

grid kommer før midnight på min liste:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...