Howard Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 i875P-baserte hovedkort underveis Etter at Intel lanserte i875P-brikkesettet i går, har naturlig nok en rekke produsenter av hovedkort annonsert løsninger basert på dette brikkesettet. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Gleder meg! Skal ha dette kortet + 3GHz PC800 cpu, og det som passer seg å kjøpe til dette (med andre ord ikke de billigste komponentene man finner). Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bra at hvert fall ASUS leverer uten chipset kjøler, dvs skal jeg oppgraderer, så blir det nok det. Dog vil jeg vil helst se noen bra ytelsestester først. Erfaringen min med HK med chipset kjøler er at denne har en tendens til å lage mye bråk og generelt sett ikke bidra til noe annet enn irritasjon, men sikkert supert for dem som liker å overklokke mye. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Asus itt kort fikk en del kritikk så jeg, tror det var på tomshardware. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Gigabyte P4 Titan 875P ...Ultra320 SCSI fra Adaptec!...D.P.S 2...Intel PRO/1000...SATA ...IDE RAID Nice! Dette er musikk i mine ører. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sittet og ventet på disse hovedkortene en stund nå. Tenkte jeg skulle presse P4 2.4ghz 533fsb prosessoren min godt oppe i 3ghz og da burde jo disse kortene passe ypperlig! Noen som vet hvilke jeg burde gå for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå