iMarius Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har generelt sett ikke noe problemer med reklamene dere bruker på hardware.no, men må si jeg fikk et aldri så lite sjokk når dere brukte så mye plass til netshop.no-reklamen idag (27/1) Er det nødvendig å bruke halve forsiden som reklameplakat? Det var veldig forstyrrende for min del i hvertfall.. Endret 27. januar 2009 av Dune1982 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg har generelt sett ikke noe problemer med reklamene dere bruker på hardware.no, men må si jeg fikk et aldri så lite sjokk når dere brukte så mye plass til netshop.no-reklamen idag (27/1) Er det nødvendig å bruke halve forsiden som reklameplakat? Det var veldig forstyrrende for min del i hvertfall.. Hei! Dette er kun noe som blir kjørt i dag, så ingen grunn til å være redd for at det skal være noe slikt hver dag. Takk for tilbakemeldingen! Slikt er nyttig for å vite om dette er noe for oss. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg fant nå også veien til tilbakemeldings-forumet, for å ytre min mening om reklamestuntet. Fysj, nei få det bort. Dere må ikke synke ned på dinside.no standard når det kommer til reklame. Det fjerner all fokus fra hw.no siden, fra innholdet, fra seriøsiteten, fra alt. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ok, takk for rask tilbakemelding! Vi overlever sikkert sånn reklame i små perioder, men for min del bør det helst ikke bli noen vane Det noen annonsører ikke forstår er jo akkurat det at enkelte reklamestunt kan ha en negativ effekt hvis potensiell kjøper blir irritert av den agressive markedsføringen. Men den formen for reklame som dere la ut idag er langt fra den verste sånn egentlig. Reklamer med lyd (særlig av den typen der lyden kommer hvis man holder peker over), reklamer som kommer midt på skjermen og reklamer som ødelegger noe av brukergrensesnittet er de som er vanskeligst å svelge. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Reklamer som får lyd når man drar pekeren over er noe vi sier nei til. Det har hendt at slik at en eller annen grunn har kommet ut, men disse har blitt fjernet asap. Ymse andre roll-over-reklamer liker vi heller ikke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Penger penger penger. Skjønner godt at dere tillater slike stunts som netshop kjører idag. Regner med de blør litt for det. Men kunne jo vært en ide og kreve enn viss estetisk grad over annonsene som skal dominere siden så mye, for denne netshop reklamen ser jo helt ræva ut. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Det er forøvrig på sin plass å nevne at dere er flinke til å legge inn reklame som er relevant for brukergruppene dere har. Hardware.no er en av veldig få sider jeg faktisk klikker på reklame, fordi det er av den typen som interesserer meg. Mye greiere å få reklame for internettbutikker med datautstyr og gadgets enn for feks shampoo. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei igjen, vi fikk vel litt hakeslepp av disse greiene selv. Melding om fjerning inntil ting ser bedre ut er gitt. Wallpaper i seg selv er noe vi kan tenke oss å ha fra tid til annen, i all den tid det er skikkelig gjennomført, så er dere advart... Takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå