Gå til innhold

Fujifilm S5800 til kr. 1000 - godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Ser at PS.no sel Fujifilm FinePix S5800 til 995. Eg har i dag ikkje noko fotoapparat, kun eit videokamera (Sony DCR-TRV33E) med fotofunksjon, og lurar difor på om dette er eit godt kjøp. Har søkt, men finn ingen testar på DPreview eller Akam - kva for andre sider lagar seriøse testar (sett med ein fotografs auge)?

Eg er klar over at kameraet ikkje er lommevennleg. Eg er heller ikkje ute etter nokon videofunksjon, bare eit kamera som tek bilete som er så gode at dei er verdt å ta vare på. Kan dette kameraet vere eit kamera for meg?

Takk for svar. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wallbash:

Når eg endeleg fekk fiksa passordet på PS-kontoen min, var lageret tomt for S5800, så ikkje noko tilbod der lenger.

Sidan eg var så innstilt på å kjøpe kamera har eg no bestilt Canon Powershot A590 IS, og satsar på at det kan ta bilete.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Ja, det var det eg òg leste meg til (godt kompaktkamera). Det kan nok òg ta betre bilete reint praktisk, fordi det har stabilisator (S5800, som tråden eigentleg handlar om, har ikkje det). Fotografen er framleis ein faktor, men IS hjelper jo litt. :)

Det sto mellom A590 IS og Panasonic DMC-LZ8, sistnevnte tapte pga. pris og manglande optisk søkar. Eg er ikkje komfortabel med å bruke skjermen som søkar. Kameraet har òg ein del manuelle kontrollar (som DMC-LZ8), som kan skape, eller nedgrave, ein eventuell fotohobby.

Takk for svar, alle to. :)

Lenke til kommentar

Dersom du kan leve uten optisk stabilisering, justering av blender og med AA batterier så gir sannsynligvis A470 et resultat for enda billigere penge (har sett den nede i 599 på tilbud). Det er mye kamera for pengene !

Zoom inn og se f.eks. etter hjørneskarpheten på husfasaden til venstre og trærne i bakgrunnen:

A590: http://www.steves-digicams.com/2008_review...es/img_0028.jpg

A470: http://www.steves-digicams.com/2008_review...es/img_0114.jpg

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...