Gå til innhold

HJELP: Får ikke til å cheate i Call of Duty 4


Anbefalte innlegg

Den er jo enkel, bare å hive deg inn i låven å finne nærmeste rpg å blåse ned helikopterne fra vinduet. Så er det bare å snike seg bortover på høyresiden av åkeren, mens du plaffer ned de foran gjerdet.

 

Så er det bare å stoppe ett par ganger ved husene nedenfor slik at du får skutt litt mens du står stille, så kommer du deg ned til slutt!

 

skal prøve det igjen..

 

Har nå vært å rotet i den høyre siden av åkeren noen ganger før...

 

Gir meg ikke helt ennå - men tar gjerne hjelp til cheate hvsi noen har løsningen for meg..

 

flamer.no

 

 

Skjønner ikke hva du mener her...???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et program som kjøres i samkjør med spillet, som enkelt lar deg jukse. Er dog verdt å merke seg at trainere er typisk fullastet av 130 forskjellige virus og ormer, så hent fra en plass du stoler på.

 

Tivoliet er rimelig knallhardt første gangen ja, men før du jukser kan du jo prøve et lite tips: Glem kompisen din, han klarer seg som regel helt fint på egenhånd. Spring bort til radiobilene, og legg massevis av miner der i området. Slik kan du sprenge de som evt. kommer for nærme. Fra radiobilene har du grei oversikt over hele området, og massevis av plasser du kan gjemme deg bak. Finfin taktikk som klarte å få meg igjennom på Veteran :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Tok meg noen ganger å komme meg vekk fra tivoliet.

 

Snipa først, også plukka jeg opp en ak, eller hva det var etterpå, når alle minene var brukt.

Burde ikke være så vanskelig at man tyr til cheats..

Lenke til kommentar

Cheating er bare gøyt når du feks har runna et spill fra før av og vil bare leke deg litt på bretta, ellers så synes jeg man burde bite i det og greie spillet som i min mening ikke burde ta så lang tid på easy.

 

Hata tivoliet noe sinnsykt, kan ikke huske hvor mange ganger jeg prøvde det brette men fikk det heldigvis til.

Lenke til kommentar

Det er også en mye større glede å få til noe som en har strevet lenge med, istedenfor å føle seg utrolig god i et spill med koder.

Koder gir falske forhåpninger til seg om en starter med det.

 

Men, hva hjelper det jeg sier? Hver sin glede, la han jukse om han vil.

Lenke til kommentar
Et program som kjøres i samkjør med spillet, som enkelt lar deg jukse. Er dog verdt å merke seg at trainere er typisk fullastet av 130 forskjellige virus og ormer, så hent fra en plass du stoler på.

 

Tivoliet er rimelig knallhardt første gangen ja, men før du jukser kan du jo prøve et lite tips: Glem kompisen din, han klarer seg som regel helt fint på egenhånd. Spring bort til radiobilene, og legg massevis av miner der i området. Slik kan du sprenge de som evt. kommer for nærme. Fra radiobilene har du grei oversikt over hele området, og massevis av plasser du kan gjemme deg bak. Finfin taktikk som klarte å få meg igjennom på Veteran :)

 

Har klart det brettet ja...

 

La meg bare flat i billettbua til helikopteret kom. henta gubben og så var det off...

 

som nevnt over er det brettet etter, når man skal fra låven og ned til et hente punkt..

 

Utrolig mange meninger om cheats her og ingen som har forslag til hvorfor ikke jeg får cheate. Kan det ha med steam å gjøre?

Lenke til kommentar

Synes det var lite enemies i skogen helt nederst der helikopteret landet, det var jo ikke akkurat der han plasserte air striken heller :dontgetit: Da jeg spilte den mapen, (på Hardened tho, ikke Veteran) skøt jeg alle på jordet til høyre fra farmen fort som faen og så beinfløy nedover , og sleit med at de nederste fiendene nektet å forsvinne selvom jeg plasserte air strike midt i klynga :p

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir dårlig med cheat.

 

Vel jeg kom meg videre til slutt.

 

Men er jeg fast igjen. Denne gang i de bunkersene hvor de har skutt ut atom-misiler. Kommer veldig langt og nær til kontrollrommet eller hva jeg skal nå - begynner å ebbe ut med tid så jeg må være offensiv og da dør jeg til slutt. Gutta går jo ikke videre uten at jeg drar dem med meg.

 

Tips til det eller cheat

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Brukt mange ganger der også..

 

Jeg bare tok meg god tid, selv om jeg ikke tok for god tid, seff, og brukte så mange granater som mulig. Tror nesten jeg var mer i dekning enn ute, om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...