Gå til innhold

HJELP: Får ikke til å cheate i Call of Duty 4


Anbefalte innlegg

Jeg finner juksekoder på nettet til COD 4.

 

Man skal åpne skrive panelet og skrive inn noen koder.

 

Men jeg får ikke åpnet noe skrivepanel slik at jeg får skrevet noe som helst.

 

Noen som har noen tips....

 

( http://www.gamespot.com/pc/action/callofdu...fare/hints.html )

 

Oppdragene blir bare verre og verre og jeg har ikke sjangs til å få det til. Det er jo lite hjelp i gutta jeg har med meg. Og oftest må jeg gå først lede ann, og de kan jo stå å skyte oppreist i 20 min, mens prøver jeg noe slikt blir jeg skutt ned på en to tre... Irriterer meg litt dette her...

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I noen spill så må du starte spillet med -console bak .exe fila. Vet ikke om det er sånn her siden jeg ikke spiller det selv. Er det på konsoll så er du f****d.

 

Kan ikke se at det står at man skal sette noe bak exe fila slik du nevner.

 

Det står "Hit the tilde key (~) to drop the dev-console. ". OG så skal man skrive noen koder. Så man igang...

Lenke til kommentar
Bare noobs som bruker juksekoder. Spillet er ikke så vanskelig å runde. Lær deg å runde spill uten koder. Har selv en kompis som aldri klarer å runde spill uten koder. Eier han hver gang vi spiller mot hverandre :!:

 

Ville nå heller hatt hjelp enn meninger om jeg hva bør gjøre eller ikke. Kanskje jeg og kompisen din gir fortere opp, eller bare legger vekk spillet hvis enn står fast..

 

Det er jo flott at du runder dine spill uten cheat - men det forsåvidt ikke noe mål for meg...

 

Tror du må begynne på nytt. Prøv å runde spillet på Easy først hvis du ikke er så god i skytespill.

 

Det gidder jeg ikke. Hater å spillle noe to ganger..

 

Da havner det vel i skuffa. Uff for et skuffende spill...

Lenke til kommentar

Jeg sier det samme til deg som jeg har sagt til kompisen min: Ikke rart du gir fort opp når du er vant til koder, mann blir ikke flink av å bruke cheats. Dessuten så blir jo spenningen borte når mann bruker cheats. Prøv å spille uten koder, så vil du etterhvert bli flinkere. Alle har vært noobs en gang :thumbup:

 

 

Det gidder jeg ikke. Hater å spillle noe to ganger..

 

Da havner det vel i skuffa. Uff for et skuffende spill...

 

I see, men prøv å runde CoD4..du kommer ikke til å angre. Ett av de beste FPS de siste åra. Ganske bra SP del i spillet.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Jeg sier det samme til deg som jeg har sagt til kompisen min: Ikke rart du gir fort opp når du er vant til koder, mann blir ikke flink av å bruke cheats. Dessuten så blir jo spenningen borte når mann bruker cheats. Prøv å spille uten koder, så vil du etterhvert bli flinkere. Alle har vært noobs en gang :thumbup:

 

Tror jeg holder helt greit nivå - men når jeg er skikkelig i beita gjør det meg ikke noe å cheate..

 

Greia nå er en scene jeg ikke klarer...Men jeg klarer den lenge, men når det går mot slutten ("skal nå et landingspunkt for å bli henta") klarer jeg det ikke. Det er fi overalt og gutta jeg drar på treffer jo ikke en j..... soldalt. Da blir det utrolig kjedelig i lengden å spille dette om og om igjen. Kunne man i det minste savet fremskrittene så slapp jeg flere minutter før jeg kommer til det punktet jeg klarer mer..

 

Bytt knappen for å få opp console til noe annet enn "~".

 

jeg kan ikke se hvordan jeg skal få gjort det. Kan ikke finne denne knappen inne der hvor man endrer på hvilke taster som styrer hva..

Lenke til kommentar
Kan ikke se at det står at man skal sette noe bak exe fila slik du nevner.

 

Det står "Hit the tilde key (~) to drop the dev-console. ". OG så skal man skrive noen koder. Så man igang...

 

Det jeg mente var:

 

Hvis exe fila di ligger slik

 

c:\spill\cod4\cod4.exe

 

så legger du til

 

c:\spill\cod4\cod4.exe -console

 

i snarveien din. Da kan du få opp konsollen i spillet ditt.

 

Det er slik på noen spill.

 

EDIT:

Fant dette på Google;

 

"If its anything like COD4 you have to go into options/multi player options and check off "enable" console."

Endret av unik42
Lenke til kommentar

Tivoli brettet er intet brett å fnyse av nei... Men det er det aller aller beste brettet i spillet! =D

 

Til trådstarter:

Gjør deg selv en gigantisk tjeneste! Inngå en avtale med deg selv om

aldri å bruke juksekoder. Du vil få så ufattelig mye mer ut av spillene

du spiller. I tillegg blir du faktisk bedre ;)

 

 

Edit:

Det kan også hende at tildeknappen(~) ligger et annet sted enn det du tror. Tilde pleier å ligge rett over TAB og under ESC knappen på engelske tastaturer. Ikke ved siden av Enter knappen som på norske tastaturer.

Endret av Nailer
Lenke til kommentar
Hehe, det er den på tivoliet?

 

Den er jo ganske så vanskelig, med den er godt mulig å greie, UTEN cheats.

Så gi det noen forsøk til før du begynner å jukse, om du jukser så har du jo ikke greid det. Om du ikke er flink til å overbevise deg selv da :!:

 

Nei brettet etter tror jeg. Når vi skal forflytte oss fra en låve til et hentested lenger nede. Har ca 3 minuttet på oss...

 

Klarte tivoli uten cheat, men var vanskelig ja...

 

"~" er det samme som "|"-knappen. Altså ikke "i" eller "1". På mitt tastatur ligger den mellom "Tab" og "Esc". Plages med at jeg trykker på den når jeg spiller, og får opp console der jeg skriver masse awsd'er.

 

Skjønner hvilken knapp dere mener, men det gir meg heller ingen konsoll. Kanskje en må skrive -console bak exe fila slik en forslår her.

 

Spillet mitt er fra Steam, men det skulle vel gå ann å cheate for det...

Lenke til kommentar

Den er jo enkel, bare å hive deg inn i låven å finne nærmeste rpg å blåse ned helikopterne fra vinduet. Så er det bare å snike seg bortover på høyresiden av åkeren, mens du plaffer ned de foran gjerdet.

 

Så er det bare å stoppe ett par ganger ved husene nedenfor slik at du får skutt litt mens du står stille, så kommer du deg ned til slutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...