Smilius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 helt enig, de kunne ja spart seg for noen av tilleggspakkene, selv om det er kult med nye ting og gjøre Lenke til kommentar
trudel Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kunne spart seg for å slippe de samme pakkene til TS2 som de allerede har sluppet til TS1 (Holiday, dyr osv). Iiiiih, gleder meg til 3'ern. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I have to disagree. Jeg gledet meg til at flere av pakkene som var i TS1, skulle komme til TS2. Samme ting, bare bedre utseende og funksjonsmessig. ^^ Der igjen så skjønner jeg hva du mener. Det hadde vært artigå å hatt en orginal tilleggspakke til TS2. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 greit nok at de kan komme med tilleggspakker som f.eks. universitetsgreia, dyr osv. men det vi kan gjøre nå i the sims 2 +expansions bør jo ligge inne i spillet fra bunnen av i the sims 3. derimot alle disse "stæsj" pakkene er litt mere tåplige, altså greit nok at det er gøy med nytt innhold, men det blir litt mye til slutt, det vises jo helt klart at ea melker franchisen så mye de kan. jeg spillte the sims 2 ganske mye en stund og jeg syntes at mye av det som 3. parts developere lagde av ting til the sims var mye bedre (spesiellt utseendemessig) enn det ea lagde og solgte for penger. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I have to disagree.Jeg gledet meg til at flere av pakkene som var i TS1, skulle komme til TS2. Jaja, men syntes de burde vært med i grunnpakken. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 utsatt til 4. juni. :/ Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 utsatt til 4. juni. :/ Det er helt idiotisk at det ble utsatt så lenge. Jeg har også hørt og indirekte lest at grunnen til utsettelsen er fordi de føler at de ikke har fått reklamert nok. -_-' Godz >< Lenke til kommentar
trudel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ommmggg. vi skal da ikke straffes for deres lack of reklamering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg