zellpropell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 OK gutta! tidlig påskenøtt! den som finner ut en løsning her får seriøst en eller annen premie! Har en kompis som kjøpte fifa 09 ca når det var nytt og har nå i ettertid kjøpt seg live for å øve så han ikke blir banka sånn av meg. men uansett fifa 09 virker ikke online? wtf why? rettere sagt, EA spill virker ikke online. (han har bad company også) Han kommer på xbox live og det funker helt fint. han får spilt spill som tony hawk online uten problem. Men EA spill får han ikke spilt, han kommer ikke inn på EA serverne og får denne feil meldingen. "you must be signed in to xbox live and the ea servers in order to access the online features of this title" Jeg kan sitte og chatte med han på xbl mens han får den meldingen fra EA serverne 1. Han har ringt EA support utallige ganger, de har linka opp EA account mot gamerprofile mange ganger og sett at alt stemmer. 2. Han har NAT Open og det har han fortsatt, han har til og med åpent spesielle porter just for fifa som EA ga han på support. 3. Han har vært i kontakt med Microsoft support og fått slettet og lagt inn gamerprofilen sin på nytt og linka profilene sammen igjen(han har også prøvd med en gammel gamerprofile) 4. Han har prøvd å bytte spill.(ikke at det skulle ha noe å si seff) 5. prøvd å sette tilbake datoen på xboxen. (googla litt og fant den løsningen, men det hjalp ikke) 6. sletta cache på HDD på onsdag skal vi prøve ta med boksen hans og spillet hans til meg. teste på min nettlinje om det kan gjøre noe forskjell. Om noen har forslag i det hele tatt så kom med de!? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Funker fint her i gården så vill anta att det er hans isp som skaper problemer, men det svaret får du kanskje når du får hooka opp boksen hos deg. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 aye, lurer på det jeg og. men han hadde vært i kontakt med ngt(trur jeg det var) og de hadde hjulpet han med å åpne porter ect så alt skulle se greit ut der og.. ettersom Nat står som open så skulle man tro alt var greit. men finner ut av nettdelen i kveld hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå