Battone Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skal kjøpe meg ett web kamera, så lurer jeg på om jeg skal gå for ett tradisjonelt som kun er beregnet for dette, eller noe sånt som mustek, trust eller logitech har til rundt 1000 lappen.. Noen som har erfaringer med disse små kamerane i bruk som web kameraer... Ev. i forhold til ett tradisjonelt ett... På forhånd takk... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Les denne testen. Den gir deg et bedre grunnlag for å velge et web-kamera som passer til ditt behov: http://www.hardware.no/tester/input/webcam...ndup/index.html Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Takker, det hjalp ihvertfall litt.... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg er selv på utsikk etter en billig og bra web-kamera. Foreløpig så holder jeg en knapp på Logitech QuickCam Zoom. Dette får du til 484 kr hos VSData. Men, jeg vet sannelig ikke. Har ikke noe hastverk iallfall. Det hadde bare vært kjekt å ha, som så mye annet. :wink: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Samme her, kjekt å ha er mitt motto og... Men det er så sinnsyk stor forskjell i billed kvalitet på de forskjellige så.... :o Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Mannen min (da vi ennå var kjærester) kjøpte et dyrt webkamera (Kensington) og jeg kjøpte et billig (Philips) hos Claes Ohlsson...gjett hvilket som var best? Mitt. Klare bilder og lite tull med det. Veldig romantisk også! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Samme her, kjekt å ha er mitt motto og... Men det er så sinnsyk stor forskjell i billed kvalitet på de forskjellige så.... :o Jeg har ikke peiling. Teori er en ting, og praksis en annen. Jeg kan teorien bak et godt web-kamera, men kan ikke backe det opp med egen erfaring. Sorry mac! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå