bigwill Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei Jeg (les: kidsa) savner buzz. Jeg ser at det nettopp er kommet flere spill i buzz serien for barn, men at disse er for ps2. Er det noen som vet når slike blir tilgjengelig for ps3?? å ja, jeg vet at buzz jungleparty ligger for nedlastning på ps3store. BigW Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Finnes jo buzz til ps3 da.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Buzz Quiz TV heter versjonen til PS3. Det finnes også et par tillegspakker for denne på PS Store. Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 vet jo det folkens, men ungene på 7 og 9 år syntes ikke det er så stas å spille buzz quiz tv. Syntes derfor det er litt rart at sony slipper nye buzz spill for unger på ps2 og ikke på ps3. Burde ikke nye spill som kommer på ps2 også komme på ps3 ?? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er vel fordi de fleste kids (eller foreldre) har råd/tar seg råd til ps3. Det er sånn som skjer når Sony ikke dreper ps2. Det er ps2 de tjener penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå