Gå til innhold

BK: Selv naturfaglærere trenger en pause.

J@cob

Anbefalte innlegg

Dette er en søt og yndig krabat som jeg regner med at noen av dere vil kjenne igjen. En virkelig yndig krabat.

Om bildet fremstår som veldig mørkt, så si gjerne ifra (noe jeg regner med at dere gjør uansett, heh heh.) Litt usikker på om skjermen min er godt nok kalibrert.

Exif: 1/125 F/5.6 ISO 400.

post-76720-1233041272_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for varme ord, Simon! Printe det ut er noe jeg i all beskjedenhet allerede har gjort. Han sa det skulle henges opp på verkstedet med en eneste gang! Ser selv at fokuset ser ut til å være mer glad i kinnet, enn øynene hans, ikke så veldig rart egentlig, for man kan bli sliten av mindre (Desuten er han en naturfaglærer. Grøss og gru.)

Lenke til kommentar

Synes bilde er fint, som andre har sagt tidligere er det utrykke han har bra, og at du har klart og fange dette :)

I motsetning til arnold_layne synes jeg røyken er fin som den er, eller til og meg kunne vært litt tykere, men dette er jo smak og behag.

Den lille detaljen som at yterst på røyken er det fyr likte jeg:)

-Øystein D. N.

Lenke til kommentar
Haha! "Skal vedde på det er Sjåstad" tenkte eg før eg åpna, og jaggu. Han hadde eg i eit eller anna veitt. Lurer på om det var fysikk.

Godt beskrivande i alle fall. Det er akkurat slik eg hugsar mannen. Eg ser plenty detaljar på macbooken, så dei er ikkje vekk.

Haha. Fantastisk. Su har vel ikke vært bortpå Setherbø óg? Han er mitt nest prosjekt. Med snus og ikke røyk vel å merke!

Odn & Layne: Takke for kommentar og tilbakemelding! :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Joda, han har eg hatt òg. "Få dei føttna ned fra bordet med ein einaste gang!" Herleg. Så lenge han slepp å posere ved grautskåla går det vel greit.

Han i overkant blde fyren med det lange skjegget som var/er IT-ansvarleg, er han der endå? Der har du i alle fall ein likandes kar å portrettere.

Lenke til kommentar

Hehe. Ikke glem: "Dan viktigaste deli pao vikingskipi va kjerringi, ho ligge pao botn, dar ho ska vera", eller følgende oppfølger: "Kara! Vait de keffør Sogningadn kalla dan viktigaste deli pao vikingskipe for 'kjerringi', edle 'kjølsvine'? Da va fordi dai putta masta i ho".

Ikke helt korrekt Sognamaol, men jeg prøver så godt jeg kan. Må overtale han til å stille opp, den langskjeggete IT-slasken òg, mener han tusler rundt her med Big Bite XL dispensercolaen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...