EinarEriksen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skal du fly fra London til New York er det mulig å sende og motta tekstmeldinger på flyet. Les mer Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Veit ikke helt om jeg liker dette, jeg er ikke ofte å flyr. Har en smule flyskrekk, men jeg synes at det er deilig at det er stille og rolig når man flyr. Nå blir det jo bare en masse piping og crazy frog som jaller innover flykroppen Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper det blir påbudt med lydløs. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er ikke værre enn at det er påbudt med lydløs modus så lenge man er på flyet. Er ikke så vanskelig å få overholdt dette. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det blir konge med Wi-Fi på Norwegian fly...Gleder meg til jeg kan sitte og surfe med iPhonen mens jeg flyr Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Piss. Jeg bruker min 10kw storsender til og sende morse på flyet... Det hender at flyet stuper av og til mens jeg sender... De gjør det sikkert på purr f. Fordi rett før jeg var ferdig og sende rettet flyet seg opp.... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 6 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det spam som er slettet. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå blir det jo bare en masse piping og crazy frog som jaller innover flykroppen Haahahah :!: Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Trangt nok på fly fra før av, så håper de ikke åpner for samtaler. SMS og andre "stille medier" er greit for min del - pipingen skulle jeg vel greie å overleve (om det blir for ille, ikke værre enn at man ber om at folk setter telefonene sine på "møte" e.l.). Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Synes det er rart at dette ikke er rullet ut tidligere. Det burde jo ligge en potensiell inntektskilde i dette, og det kan vel ikke være så dumt for en bransje hvor mange aktører sliter, selv de med høyt belegg. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Synest dette er ein fremskritt eg, så kan heller flyprodusentene lage fly som garantert ikkje blir påverka... Ser alikevel endå meir fram til gratis WIFI på fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg