Gabriel Shear Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Reinstallerte pc'en i går var det vel. Etter å tatt windows update, installert endel "must" progs, så skulle jeg avinstallere noe jeg ikke trengte, men da jeg gjikk på "legg til/fjern programmer" fikk jeg denn feilmeldingen. Parser Message Value creation failed " at line 472 trykker ok, ingenting skjer bortsett fra at jeg ikke kommer innpå legg til/fjern prog. Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kanskje feil i registry, i informasjonen Windows lagrer om installerte programmer. Ta en kopi av user.dat og system.dat filene (registry) og forsøk å fjerne en og en fra HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrent VersionUninstall til du forhåpentligvis finner den/de som lager problem. Legg tilbake user.dat og system.dat (må nok gjøre det uten at windows kjører, XP/2000: boot fra cd og prøv med recovery console), start windows og fjern nå fra registry bare den entry'en som var problemet. Sjekk da om Legg til/fjern virker. Du vil jo da selvfølgelig få problemer med å avinstallerer programmet du fjerner fra "legg til/fjern" lista, men du kan jo notere deg "UninstallString" i registry før du fjerner den for å se hva som avinstallerer programmet. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Spanks.. fant problemet Var vist XP skinnet mitt som fucka.. Skifta bare skin ogda funka det.. Men det var jo et fett skin da, så buhu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå