Gå til innhold

[Løst]Merkelig lyd kl 01:15

heggheim1

Anbefalte innlegg

var ute og luftet hunden på natten på gressvik, og hørte noen utrolig merkelige lyder mellom krosnes og oksviken natt til tirsdag 27.01.09

hørtest litt ut som menneske/rådyr/fugl(grønnsmåmarsmenn) som var miksa sammen til en intens hyling/uling ting

dette var veldig merkelig siden værken jeg eller samboeren har hørt slikt før.

ikke helt lett og forklare hva det var, vi skulle ut igjen og ta lydopptak, men hørte ikke noe mer fra den tingen, hehe

noen som har hørt noe lignendes? kunne på en måte hørest ut som noen som blåste i et rør og laget merkelige lyder, men midt på natta? strange:P nermet oss så ble det borte, og gikk lengre vekk så ble det på en måte bare mer intenst.

:ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..skjønner akkurat hva du mener :-)

Det er rådyr. Det pleier å stå en borti skogen her og ule også. Jeg lurte skikkelig på hva det var første gangen, inntil jeg så den komme ut fra buskeveksten.

fæl lyd spør du meg..høres ut som om det er siste time ellerno.

Lenke til kommentar
Hehe..skjønner akkurat hva du mener :-)

Det er rådyr. Det pleier å stå en borti skogen her og ule også. Jeg lurte skikkelig på hva det var første gangen, inntil jeg så den komme ut fra buskeveksten.

fæl lyd spør du meg..høres ut som om det er siste time ellerno.

det var noe lignendes, men lyden varierte, asså om du legger på sånn indianer brøl ting i tillegg, så har du vel noe omtrent sånn som det, hehe.

eneste som er utrolig kjipt er at jeg aldri fikk tatt opp lydtaket, for når vi nerma oss lyden så stoppa jo dyre og lage den så, hehe

legg til indanerbrøl med hånda som unger på 7 lager og det rådyret så er du vel ganske close

var ivertfall merkelig og høre:P hhe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...