Cursio Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har nå gjennomført Splinter Cell. Konge spill! Men her om dagen ville det ikke starte! Det har fungert fint så langt, men nå kommer denne beskjeden opp: General protection fault! History: UGameEngine::Init <- InitEngine Hva er galt ? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Ingen som vet? Har innstallert på nytt 2 ganger, men det vil ikke funke!!! Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har du orginalspillet eller har du en billig kopi? Lenke til kommentar
Jokkis Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Jeg har samme problem og har vært i kontakt med UBISOFT support. Der fikk jeg beskjed om å laste ned en patch 1_1 fra www.ubisoft.dk>support>splintercell. Det løste ikke problemet mitt, men det kan jo hende det funker for deg.. Flott med en tilbakemelding dersom du prøver. Ellers har jeg sett på ubisoft.com at det er mange som har general proteciton fault problemer... Jeg har lyst til å levere dritten og kjøpe det på PS2 i stedet... Lykke til skal du uansett ha Lenke til kommentar
torry Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har en ganske ålreit maskin (for øyeblikket) og synes SC er et ålreit spill. jeg prøver å kjøre i 1024*768 oppløsning og får da ganske lav fps, 20-30, som ikke er godt nok. Er det noen med lignende systemoppset som har mer fps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå