johnroger Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, jeg har et Gigabyte Geforce 7600GT hvor TV-ut har fungert fint siden jeg fikk det. Men igår kobla jeg ledningen som sto i TV'en (Composite) og plugga i PS2'en. Da jeg kobla tilbake fant jeg ikke TV'en lenger i Nvidia Controlpanel. Finner "bare" en HDTV (som jeg ikke har), og får ingen bilde på TV'en min. Har prøvd 2 kabler og sjekka "overgangen" som fulgte med kortet - uten hell. Har også formatert å lagt inn drivere på nytt. Noen som har en ide om hva dette kan skyldes? Endret 26. januar 2009 av johnroger Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har du sjekket overgangen skikkelig? Jeg fikk det samme problemet når jeg klarte å knekke av en av pinnene i kontakten.. Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Har "demontert" overgangen, uten hell. Men ene pinnen var litt bøyd så jeg - retta denne opp og det funka ikke da heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå