Beritaron Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har et par problemer med de begge: Griffith: Får alltid opp feil film når jeg prøver å hente informasjon fra internett, også IMDB. Går det ann å linke direkte opp til siden der filmen er så den ikke tar feil? Søker jeg på f.eks Wanted kommer dette opp:America's Most Wanted Episode #22.18. Om jeg søker på wall-e kommer dette: Hole in the Wall Episode #1.7. GCstar: Samme problemet her, men finner iallefall mer av det jeg leter etter. Klarer ikke å hente informasjon fra Gamespot når jeg skal lage spilliste. Ser heller ikke ut til at jeg kan eksportere til .PDF, men dette er ikke kritisk, kan uansett printe til pdf fra HTML. Ser heller ikke ut til å kunne velge hvilken informasjon som skal komme med når jeg eksporterer filmene til HTML, dette er litt viktig da jeg ønsker å ha med en del data om filmene ... f.eks aldersgrense, spilletid, sjanger, osv. Det jeg prøver på er å lage en liste over filmene jeg har og eksportere dem til et utskriftsvennlig format med hovedsaklig bilde av cover på filmen og tittel på filmen, aldersgrense, spilletid, sjanger og kanskje en liten tekst som forteller kort om filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå