MooseOnTheRun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg tenkte jeg skulle formatere ps3 min siden i håp om at dette skal hjelpe på hakkingen/laggingen på skate 2... Leser jo i de fleste reviews at det ikke er hakking så da hjelper det kanskje med en formatering. Uansett har den vell ikke vondt av det! Så lurer jeg på hvordan jeg gjør dette uten og miste noe save games osv.? tar jeg bare og legger alle save gamesene over på en minnepenn også formaterer? Eller er det noe mer jeg må ta vare på? Tar ikke noen sjanser her på å miste cod4 profilen i 10 prestige og alt det andre!!! Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg tenkte jeg skulle formatere ps3 min siden i håp om at dette skal hjelpe på hakkingen/laggingen på skate 2... Leser jo i de fleste reviews at det ikke er hakking så da hjelper det kanskje med en formatering. Uansett har den vell ikke vondt av det! Så lurer jeg på hvordan jeg gjør dette uten og miste noe save games osv.? tar jeg bare og legger alle save gamesene over på en minnepenn også formaterer? Eller er det noe mer jeg må ta vare på? Tar ikke noen sjanser her på å miste cod4 profilen i 10 prestige og alt det andre!!! Har du masse savegames så bruk ekstern harddisk! Men vet ikke om Prestige og der blir med. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tar ikke noen sjanser her på å miste cod4 profilen i 10 prestige og alt det andre!!! Ganske sikker på at CoD4-profilen er lagret på nett. Uansett skal det være dekket om du tar en kopi av saven. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ja tror det er riktig ja, eneste jeg ser annet som jeg kan kopiere er spille datatjeneste mappen eller no. Og der er installene og det er jo ikke vits i og ta vare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå