Cleopatra Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg har parabol fra Canal Digital m/familiepakken. Jeg har lett og søkt og greier ikke å finne ut hvor disse er. De eneste kanalene jeg får inn er to fra YLE og en fra YLEN. Er det noen som vet hvordan jeg får inn de andre radiokanalene? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Trykk på "Note"-knappen på remoten din.. Da kommer radio-lista opp.. Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Takker for svar, men jeg er litt grønn her... finner nemlig ikke "note"-knappen... Kan du forklare det litt nærmere? Slik ser fjernkontrollen min ut: Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Du har CDC-5050? Radiokanalane burde komme opp når du trykkjer "8". Dersom du er inne i ei favorittliste trykkjer du på "7", og vel "Alle" for å få få opp alle kanalane i staden for favorittlista. Dersom ikkje dette hjelper, spørst det om du må prøve å installere kanalane på nytt. Endret 30. januar 2009 av torbjornen Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Du har CDC-5050? Radiokanalane burde komme opp når du trykkjer "8". Dersom du er inne i ei favorittliste trykkjer du på "7", og vel "Alle" for å få få opp alle kanalane i staden for favorittlista. Dersom ikkje dette hjelper, spørst det om du må prøve å installere kanalane på nytt. Har CDC-5050 ja. Trykker på "8" og får kun opp de kanalene som er nevnt tidligere. Har også installert kanalene på nytt -tre ganger... Får vel ta en tlf til Canal Digital da... Ellers takk for hjelp :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå