Kazooo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har lasta ned den nyeste versjonen av winamp. Noe som irriterer meg er når jeg har lagt til mange sanger i ei spilleliste, og dobbeltklikker på en sang i ei mappe på skrivebordet f.eks. Da forsvinner alle sangene i spillelista, og kun den nye blir lagt til. Går det an å endre på dette? Har kikka veldig, men jeg har ikke fått det til. Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du kan bruke Media Library til å spille av sanger. Da forsvinner ikke sangene Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 men det går ikke ellers? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ... Høyreklikk -> Enqueue in Winamp? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 http://waforumweb-dtc0l-0.winamp.com/showt...?postid=2466791 «Preferences - General preferences - Check "Enqueue files on double click in Windows Explorer"» Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Valget i Torbjørns tips finner du under File types i General preferences. Var ikke klar over det selv, kan bli nyttig. Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Åh! Million takk! Nå blir det mye bedre på fest;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå