fredrikoz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal gå til innkjøp av nytt kabinett, og har per dags dato en selvkomponert vannkjøling som jeg har tilpasset mitt chieftec big tower, og nå skal jeg ha nytt kabinett, lurer da på om dere kan dele deres erfaring med forskjellige kabinett i henhold til plass og praktiske løsninger som kan lønne seg med tanke på vannkjøling. (og nei jeg er ikke på jakt etter et kabinett med ferdigbygget vannkjøling) Punger ikke ut mer enn 3000,- på kabinett Takker for respons! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er alle komponentene i ditt system laget for innvendig eller utvendig plassering? Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 innvendig system men på det nye kabinettet så skal radiator monteres utenpå. Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Silverstone TJ07 eller CoolerMaster Cosmos S hvis du går for alu. CoolerMaster 932 HAF hvis du klarer deg med stål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå