dahwan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen måte å ordne dette på? Noen avanserte instillinger perhaps? Finnes det andre (like gode) medie-programmer som støtter keyboard snarveier? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så P, space og N er ikke gode nok? Eller tenker du på global hotkeys, som i Winamp, iTunes og flere, hvor du ikke trenger å ha fokus på avspilleren for at tasten skal utføre riktig operasjon? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Med mindre det er snakk om globale snarvegar, som Haraldson nemner, gå til Tools --> Preferences, og klikk på Hotkeys nede til venstre. Her ser du kva snarvegar som finst, og kan endre dei om du vil. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Mener absolutt globale hotkeys, ja. Trodde jeg svarte på denne svartens tråden for flere dager siden. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 BringUpMyPost Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Må du ikkje programmere knappane til riktig program gjennom programvaren til tastaturet? Endret 28. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Knappene er satt til Previous, Play/Pause, Stop og Next i programmet KeyTweak og fungerer i Windows mediaplayer. Jeg lurer på åssen jeg får VLC til å høre etter global keys. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tok meg bryet å Google. Fyrste treff var denne tråden frå VLC-forumet, i det øvste innlegget på denne sida er det link til ein plugin som skal gjere det mogeleg å bruke globale hurtigtastar: http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=...50&start=90 Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Takker Ville gitt deg creds++ men diskusjon har visst ikke støtte for dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå