Ruduz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er på utkikk etter et rimelig videokamera som jeg skal gjøre litt modellflyfilming med. Orker ikke å koste noe særlig mye på dette, men det må være slik at jeg kan koble det til PCn min.. Har et Sony DCR-HC28 som er rimelig og greit, men den får jeg ikke koblet til PC.... Hvis ikke noen andre har fått det til da Link meg gjerne til et brukbart kamera Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du må ha FireWire-kontakt på din PC, og en kabel til dette, så kan du filme modellflyet! Har du ikke FW-kontakt, koster et kort noen få hundre kroner ! Lenke til kommentar
Ruduz Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Du må ha FireWire-kontakt på din PC, og en kabel til dette, så kan du filme modellflyet! Har du ikke FW-kontakt, koster et kort noen få hundre kroner ! Okei, så bra da:) Men hvor finner jeg slik kabel, og åsse kabel passer til mitt videokamera tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå