Gå til innhold

KDE 3.1, http program

Anbefalte innlegg

Dag god dag.

Jeg tenkte jeg skulle gjøre enda et forsøk på å snurre opp en linux maskin i dag, og har da Suse 8.0 og Mandrake 9.1 liggende. Begge har KDE 3.0, og jeg kunne tenke meg å dytte dette opp til KDE 3.1. Er det noen rmp (?) eller noen annen enkel måte å ordne dette på? Det jeg også kunne tenke meg er et program madammen kan ordne en enkel hjemmeside på, noe like enkelt som frontpage eller noe slikt, teknisk kompetanse på fruen er middels (klarer å installere program i windows :D ). Noen forferdelig gode forslag?

På forhånd takk for gode svar

Ghoul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for gode svar!

Rimelig sikker på at mandraken min bare hadde KDE 3.0, er det uansett noe sted jeg kan laste ned 3.1 for Suse?

Er ellers de anbefalte hjemmesideprogrammene lette å bruke? vi snakker feminin part med null sans for koding her :shrug:

Lenke til kommentar
Takk for gode svar!

Rimelig sikker på at mandraken min bare hadde KDE 3.0, er det uansett noe sted jeg kan laste ned 3.1 for Suse?

Er ellers de anbefalte hjemmesideprogrammene lette å bruke? vi snakker feminin part med null sans for koding her  :shrug:

SuSE har egen Kde Service. Hvis du går inn i YaST2 til "Change source of installation", trykk add, legg inn ftpserver og sti (eks. ftp://ftp.sunet.se/pub/os/Linux/distribut....0/yast_source) og flytt denne opp så den ligger først i listen. Da du kunne installere KDE3.1 vha YaST2 og den vil bruke ftp fremfor CDen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...