Fapse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei Har hat en SE w760 i et stykke tid. Desverre har jeg irritert meg fra dag en av at telefonen plutselig slår seg av og starter på nytt. Når jeg da kommer inn på mobilen igjen står det at SIM-kortet er inaktivt. Har dette noe med mobilen å gjøre eller kan det løses med å bytte SIM-kort? Endret 27. januar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du prøvd å oppdatere firmware? Du kan også gni litt hardt på spora til SIM-kortet og/eller sjekke at den sitter ordentlig i der den skal. Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor gammelt er sim-kortet? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Har du prøvd å oppdatere firmware? Du kan også gni litt hardt på spora til SIM-kortet og/eller sjekke at den sitter ordentlig i der den skal. Jeg ahr prøvd å oppdatere firmware, men har hat en del problemer med det. Prøvde først å oppdatere med PC'en, men ble mye kluss. Prøvde så å hente oppdateringene direkte fra mobilen. Da stod det at jeg hadde de nyeste oppdateringene. SIM kortet er cirka 4 måneder gammelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå