MrBBs Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har nå såtte i ein dag og prøvd å skaffe meg vmware, har registrert meg, første programmet eg lastet ned var virtuell nettverk manager.. :S Andre funket ikkje, der sto det att det lagde virtuelle maskiner.. Er det mulig at det ikkje funker i windows xp? trenger eg eit anna program og? Trenger virkelig hjelp, til ein så enkel ting.. =/ Edit, er dette nåke eg MÅ! betale for? eller finnest det andre alternativer til vmware som er gratis? Endret 26. januar 2009 av MrBBs Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hvilken VMware programvare er det du laster ned? tror du skal ha Workstation, for virtuelle pc'er. Endret 26. januar 2009 av vargaz Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 vel, kan prøve dette, men er det free? vil ikkje betale noke enda sida eg bare prøver meg fram, og gidde ikkje å bruke trail Finnest det andre alternativer for virtuelle maskiner som er free? og fungerer på win xp pro..? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 VirtualBox er gratis og gjør stort sett det samme som VMWare Workstation. Ellers er VMWare Server gratis, men det er kanskje ikke det du er ute etter.. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Lastet ned virtual box igår natt, men det som var iriterende med det programmet var at musa klikka på ein måte, sjølv om eg var inne i guest os, så gikk den forbi skjermbildet... vet ikkje kvifor, men var veldig (@!#%?$) irriterende.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette er default for alle virtualiserings løsninger så fort du legger inn drivere. Men kan fint endres i "preferences". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå