Katten med støvlene Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor ikke bare laste ned diskografien til yndlingsartistene dine? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lagringsplass og moral, tenkjer eg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg synes Spotify er genialt. Utrolig lettvint! Selv om jeg hører på musikk med et begrenset publikum finner jeg mye. Det er litt synd at enkelte store band som Tool og Metallica ikke har musikken sin der, men utrolig mye annet. Til min store overraskelse har jeg funnet masse covers og egeninnspillinger jeg ikke visste fantes. Spotify, we ruv you, big rong time. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen andre enn meg som har problemer med at sangene hopper? På mange av sangene jeg har der, kan den hoppe over 2-3 sekund plutseli. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det har jeg ikke vært borte i, Vycan. Du kan jo prøve å kontakte produsenten, og sjekke om det er et kjent problem. Forøvrig - Er det noen som vet hva spotifys stilling er til å ta inn sanger fra små band? La oss si at jeg, for eksempel, har et band som kun har 2-3 sanger oppe på myspace, ingen platekontrakt etc. Vil de da ta inn musikken vår ved forespørsel? -Johannes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg veit ikkje, men eg ville prøvd å sende ein mail til dei. Contact info Interested in: * Advertising on Spotify? [email protected] * Publishing your music on Spotify? [email protected] * Contacting our PR representative? [email protected] * Applying for a job? Click here * Partnering with Spotify? [email protected] * Customer support? [email protected] * Premium support? [email protected] Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takker, takker, Underpants! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og du må gjerne poste svaret du får av supporten her slik at andre som ev. skal få samme problem ser løsningen på det Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Støtt gruppen "We want Spotify on Playstation 3" på Facebook! http://www.facebook.com/groups/edit.php?gid=54173124220 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jau. Ser for meg at dette kan være en veldig fin måte å få publisert egenlaget musikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har også problemer med at spotify dissconnecter. Merkelig nok spiller musikken.. Problemet er at jeg må skifte spor manuelt hele tiden når hver sang er avsluttet... :S Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Oppdaget spotify i dag Genialt! Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Lagringsplass og moral, tenkjer eg. Moral på hvilken måte? Bare fordi de har en avtale med plateselskapene tjener jo ikke artistene en dritt uansett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er ikkje så engasjert i den debatten, men eg veit det er mange som lar vere å laste ned pirat fordi det er ulovlig. Endret 18. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå