Christoffero89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har oppdaget Spotify! Helt genialt! Velkommen etter;) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det som er så genialt med Spotify? Alle kan jo laste ned musikk likevel, eller streame det fra Youtube for den del? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, men du kan lage spillelister. I tillegg kan man samarbeide om spillelister, gi dem til hverandre osv. Og, det er bare å laste ned spotify (som tar 2sek), og vips! Man har all musikken man har hjemme. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Spotify har generelt bedre lydkvalitet enn Youtube har. Derimot, er jeg enig i at det er mer praktisk å laste ned musikken selv. Spesielt med tanke på at det er en god del Spotify ikke har, ennå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det som er så genialt med Spotify? Alle kan jo laste ned musikk likevel, eller streame det fra Youtube for den del? youtube ha rmye dirt og tungvindt å finne riktige sanger der og! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) sånn går jo dagene.noen snille sjeler der ute? som kan hjelpe meg å si hva jeg mener om spotify? "slash" jeg trenger invitation code Jeg fant en invitation code her på forumet. Om du søker litt, er du også kanskje heldig. janvmoen redda dagen min:) så slapp å søke meg gal. Jeg er happy godt å kunne slippe å laste ned, laster ned ting jeg digger, men chille høring mens jeg gamer er spotify helt konge<3 spotify er elsk. eneste er vel at jeg savner en del av det jeg hører på, men har litt sær musikk smak. dj tonka og philterheadz sier det meste:) savner også en del av red hot Endret 28. januar 2009 av Rulator Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 På youtube må man søke etter hver sang osv osv, spotify kan man lage spillelister eller bare la musikken gå igjennom album. Bedre lydkvalitet også. Utrolig hvor raskt et søk er! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Spotify er genialt! Betaler gladelig for Spotify viss det betyr bedre kvalitet, sjølv om kvaliteten sånn den er no er heilt grei (160 kb/s? mp3) og at artist/låtutvalget utvider seg. Reklamen bryr meg veldig lite per dags dato. Inngbygget last.fm synk er også ein fin ting. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det last.fm du snakker om? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Trenger en invite, etter hva jeg leser høres dette ut som et genialt program EDIT: leifs Endret 28. januar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
neadii Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gratis invites på #Spotify @ irc.quakenet.org.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Masse gratis invites her, hver eneste dag. Er tomt nå tho. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som vet hvor mange brukere det er av programmet? Det må jo fort gå relativt stor båndbredde til dette. Ligger alt av sanger på en svensk server f.eks? Eller funger det som en p2p deler? nei? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva er det last.fm du snakker om? Spotify kan scrobble til last.fm viss du har konto der. Vanlig er å installere script eller eigen last.fm-klient som gjør det. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei.. eg har fått ein invite til Spotify.. Første gongen virka det fint. når eg hadde restarta pc-en min ein gong og skulle bruke spotify, fryste det(kun Spotfy) etter at eg hadde spelt av ein song... eg kunne søke og gjere alt før det fryste, eg kunne høre sangen til den va ferdig (mens bildet var fryst)... for å stoppe sangen eller skifte sang måtte eg restarte Spotify... etter sangen var ferdig måtte eg lukke Spotify og starte på nytt. Eg har lest FAQ til Spotify, spurt etter hjelp på Spotify sine sider, men eg får ikkje svar... det er fleire som har same problem. eg har prøvd å reinstallert også.. EG TRENG HJELP!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spotify er genialt!! Det er snakk om at det kan komme på iphone as well.. Lenke til kommentar
Kinemaniac Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg får den spotifyreklamen hele tiden (ca. hver 5. sang) og den begyner å irritere meg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg får den spotifyreklamen hele tiden (ca. hver 5. sang) og den begyner å irritere meg nå. Herregud, hvis den irriterer deg er det jo bare å betale 99 kr så slipper du det ett helt år. Syns du det er dyrt får du bare leve med reklamen. Tidligere har det jo nesten ikke vært reklame pga beta fasen. Er vel først nå man får begynne å merke reklamen.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det ikke 99 kr per måned? Personlig, synes jeg i alle fall ikke det er verdt å betale 99 kr hver måned, for å slippe å måtte bruke litt ekstra tid på å "anskaffe" musikken på egenhånd. Men for all del - De gangene jeg bare er ute etter å høre et par låter, er Spotify helt greit. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Fan, jeg oppdaterte Spotify, og nå får jeg også reklame. Tydlig at jeg har hatt en reklame-fri-utgave. Men, tja, jeg føler mer og mer musikk har forsvunnet. Eller tar jeg feil? 99kr er ikke galt nei, men det krever også at arkivet er godt utfyldt. Jeg vurderer absolutt å bli medlem. Hyggelig firma mtp at de er svenske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå