Gå til innhold

Jeg har oppdaget Spotify! En ny era har startet!

eUnaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sånn går jo dagene.

noen snille sjeler der ute? som kan hjelpe meg å si hva jeg mener om spotify?

"slash" jeg trenger invitation code

Jeg fant en invitation code her på forumet. Om du søker litt, er du også kanskje heldig.

janvmoen

redda dagen min:) så slapp å søke meg gal.

Jeg er happy godt å kunne slippe å laste ned, laster ned ting jeg digger, men chille høring mens jeg gamer er spotify helt konge<3

spotify er elsk.

eneste er vel at jeg savner en del av det jeg hører på, men har litt sær musikk smak.

dj tonka og philterheadz sier det meste:)

savner også en del av red hot

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Spotify er genialt! Betaler gladelig for Spotify viss det betyr bedre kvalitet, sjølv om kvaliteten sånn den er no er heilt grei (160 kb/s? mp3) og at artist/låtutvalget utvider seg. Reklamen bryr meg veldig lite per dags dato. Inngbygget last.fm synk er også ein fin ting.

Lenke til kommentar

Hei.. eg har fått ein invite til Spotify..

Første gongen virka det fint.

når eg hadde restarta pc-en min ein gong og skulle bruke spotify, fryste det(kun Spotfy) etter at eg hadde spelt av ein song...

eg kunne søke og gjere alt før det fryste, eg kunne høre sangen til den va ferdig (mens bildet var fryst)... for å stoppe sangen eller skifte sang måtte eg restarte Spotify... etter sangen var ferdig måtte eg lukke Spotify og starte på nytt.

Eg har lest FAQ til Spotify, spurt etter hjelp på Spotify sine sider, men eg får ikkje svar... det er fleire som har same problem. eg har prøvd å reinstallert også..

EG TRENG HJELP!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+19283741
Jeg får den spotifyreklamen hele tiden (ca. hver 5. sang) og den begyner å irritere meg nå. :thumbdown:

Herregud, hvis den irriterer deg er det jo bare å betale 99 kr så slipper du det ett helt år. Syns du det er dyrt får du bare leve med reklamen. Tidligere har det jo nesten ikke vært reklame pga beta fasen. Er vel først nå man får begynne å merke reklamen..

Lenke til kommentar

Er det ikke 99 kr per måned?

Personlig, synes jeg i alle fall ikke det er verdt å betale 99 kr hver måned, for å slippe å måtte bruke litt ekstra tid på å "anskaffe" musikken på egenhånd. :)

Men for all del - De gangene jeg bare er ute etter å høre et par låter, er Spotify helt greit.

Lenke til kommentar

Fan, jeg oppdaterte Spotify, og nå får jeg også reklame. Tydlig at jeg har hatt en reklame-fri-utgave.

Men, tja, jeg føler mer og mer musikk har forsvunnet. Eller tar jeg feil? 99kr er ikke galt nei, men det krever også at arkivet er godt utfyldt. Jeg vurderer absolutt å bli medlem. Hyggelig firma mtp at de er svenske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...