deathshot Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har den eldste psp'n, kjøpte den da den kom ut, og ble kjøpt fra Japan. Lurer på om hva denne psp'n heter, og hvordan jeg skal nedgradere? Så på guiden den som er i sticky, men det stod at de som har over 3.5 skal gjøre pandory battery ellerno, og min har 3.8.. Altså pandory greia er altså nedgradering det også?? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 ogsåå lurer jeg på om jeg trenger å nedgradere psp'n for å spille spill som er lastet ned fra nettet? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hvorfor ikke bruke stickyen? Pandora er et batteri som gjør det mulig å sette PSP i service mode, så den kan fromateres (og da få installert CFW). Da kan du spille nedlasta spill, ja. Nå har det seg slik at du må eie spillet for at det skal være lovlig, da Endret 26. januar 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor ikke bruke stickyen?Pandora er et batteri som gjør det mulig å sette PSP i service mode, så den kan fromateres (og da få installert CFW). Da kan du spille nedlasta spill, ja. Nå har det seg slik at du må eie spillet for at det skal være lovlig, da Spill som er nedlasta funker ikke? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ... men det er ikke lovlig, og kan derfor ikke snakkes om her. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Finnes jo spill til psp som kan kjøpes og lastes ned, står nå det på PSstore Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Det med pandoras, må jeg kjøpe et battery i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå