Gjest g100 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det naturlig at brystkassen brester seg når jeg strekker meg? Har spurt en del kompiser og de har aldri hørt om det før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 1. Hva betyr "brester" ? 2. Hvis ingen andre har opplevd er det vel ikke "normalt". Lenke til kommentar
Gjest g100 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Knekker og braker av og til i brystkassa når jeg strekker meg... Så det virker litt rart... Tror det startet når jeg begynte å trene, armhevninger, vekter osv. Har hatt det i noen år nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hmm, min gjør ikke det Er kanskje ikke "unormalt" , men uvanelig er det kanskje. Plages du av det? Lenke til kommentar
Gjest g100 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nja, kan ikke si jeg plages, men snodig er det.. Litt skremmende også kanskje. Tenker jeg skal spørre legen neste gang jeg er der.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Knaker og braker her også av og til. Ikke like ille som nakken da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nakken er jo helt insane da! Samme med ryggen... Men brystkassen? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Trur ikkje det er unormalt, eg veit om fleire det skjer med, deriblant meg sjølv. Tar eg ein skikkeleg powerstrekk i godstolen "knekk" det liksom heilt øverst i brystkassa. Deretter skjer det ikkje igjen før etter ei stund. Liksom som om du hadde "knekt" leddet i fingrane Om dette er farleg eller ikkje anar eg ikkje, men eg har enda til gode å kjenne noko form for smerte når dette skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå