KloverV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, Har ett panasonic 42 plasma tv. Plutselig når jeg skrudde det på i dag kom det to svarte striper midt på. De er ca 2-3 cm brede. Noen som veit hva dette er. Kan det lett fikses? Endret 26. januar 2009 av KloverV Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 du fraktet vel ikke tven liggende? Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 du fraktet vel ikke tven liggende? Nei har stått i stua hele tiden. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 tenkte på fra da du hentet den til du kjørte den hjem. ligger slike tver kan det få feil på etterksudd eller med en gang. kan du ta bilde av feilen? er den lodrett, vannrett? hvilken modell? alder på tven? Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 tenkte på fra da du hentet den til du kjørte den hjem. ligger slike tver kan det få feil på etterksudd eller med en gang. kan du ta bilde av feilen? er den lodrett, vannrett? hvilken modell? alder på tven? Veit ikke åssen det har ligge. Kjøpte det av en kamerat. Veit ikke hvor gammelt det er. Men tipper rundt ett år eller no. Det er ett panasonic viera. Her er bilde Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har ikke sett den modellen før. er nok eldre en det. 2 år tipper jeg.. hvis du har kvitteringen ville jeg dratt og fått den reparert. er panelet som er deffekt:/ uten kvittering er det nokk værre Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 har ikke sett den modellen før. er nok eldre en det. 2 år tipper jeg.. hvis du har kvitteringen ville jeg dratt og fått den reparert. er panelet som er deffekt:/ uten kvittering er det nokk værre ok veit du ca pris for og få detta fiksa? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) kan ikke fikses, trenge rnytt panel. like dyrt som å kjøpe ny tv. tviler på de lager slike paneler enda. om det kan fikses så blir de tnok dyrt hvis du ikke har kvitteringen. Du kan jo sende den inn og se om den går på garanti, men hom den ikke gjør det kan det bli dyrt hvis du vil ha tven ureparert tilbake Endret 26. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå